Gå til innhold

Strålende fornøyd med NEC 1760NX!

ejen

Anbefalte innlegg

For noen uker siden kjøpte jeg en Samsung 710T som gav meg et svært dårlig førsteinntrykk av LCD-skjermer. Baklysene skinte kraftig gjennom, og fargene var litt utvasket. Nå har jeg kjøpt en NEC 1760NX i stedet, og kan ikke si annet enn at den er en kjempegod skjerm. Fargene er mye finere enn på Samsung-skjermen. Baklysene skinner litt gjennom, men utgjør ikke noe problem. Etterslepet er minimalt (jeg har bare oppdaget det når jeg skroller i Warcraft 3). Den har en død piksel, men jeg opplever den ikke som plagsom, da den bare synes på svart bakgrunn. Hurra!

- Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ang den døde pixelen. så legg tommelen over den og rull rundt med den. jeg har samme skjerm og har/hadde en død pixel. men den forsvinner når jeg gjør det. :thumbup: ikke for hardt da...

ikke sikkert den forsvinner da.... men verdt et forsøk. btw øyvind, var det du som skulle teste det magnet trixet? eventuelt funka det?

er enig at det er en topp skjerm. :yes: Morsomt å vite at du ikke likte den andre. har en som jeg kjenner som har bestilt den... :roll:

Endret av _dAwn_
Lenke til kommentar

dAwn: Jeg skal prøve gni-trikset når jeg får tak i noe bomull, slik det står i LCD-guiden.

Vi får håpe at han du kjenner ikke blir skuffet da. Etter å ha lest hw.no sin test av 710T, tror jeg at min skjerm var et dårlig eksemplar.

Lenke til kommentar
dAwn: Jeg skal prøve gni-trikset når jeg får tak i noe bomull, slik det står i LCD-guiden.

Vi får håpe at han du kjenner ikke blir skuffet da. Etter å ha lest hw.no sin test av 710T, tror jeg at min skjerm var et dårlig eksemplar.

he he... gjorde det uten bomull... :blush: vises ikke på skjermen da. hadde den på også... men er jo på eget ansvar... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...