Gå til innhold

Ny Pentium Pc

Anbefalte innlegg

Hovedkort:

Abit IC7-MAX3 Hovedkort S478/800mhz,SATA I875P, ATX,GbLAN,Dual-DDR,Firewire,Raid pris: 1595kr

Prossesor:

Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 512KB cache pris:1990kr

Kabinett:

In-Win X710 Medium Tower ATX Sort Kabinett m/300W Power og USB/LCD i front Pris: 894kr

Harddisk 1:

Western Digital Raptor 36.7GB S-ATA 8MB cache 10000RPM Pris: 939kr

Harddisk 2:

Seagate Barracuda 7200.7 200GB IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM Pris: 1139kr

Dvd brenner:

MSI DVD-brenner DR8P IDE Retail 3 farger silver/black-dark/grey-blue, Retail Pris: 815kr

alt dette er fra www.komplett.no

Jeg har 766 DDR ram, diskettstasjon, høytalere, skjermkort, lydkort og skjerm fra før av.

Hva synes dere om dette oppsettet, vil gjerne ha så stille pc så mulig men vil heller ikke at an skal begynne å brenne pga får få og får trege vifter :p . jeg er og litt usikker på hovedkortet mange sier at det er veldig bra men veldig mange så har vert veldig uheldige med det, hva mener dere?

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trodde jo mer cache jo bedre men då tog jeg vel feil, så nå har jeg skiftet prossesor .Jeg ser at det er 2 P4 3.0ghz på www.komplett.no på den ene står det presscot og på den andre står det ikke om det er presscot eller northwood. hadde dere gidda å se på det?

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Jeg har 512 twinmoss pc3200 men så har jeg en 256 ddr fra før av som jeg ikke vet hva er .jeg tror ikke jeg skal overklokke har aldri vert en stor fan av det på grunn av at du risikere å ødelege ting når du gjør det og pga mer bråk.

Lenke til kommentar

Ar`krits jeg er litt i tvil på den prossesoren du linket meg til, mener de at den kommer 9 august eller 8 september? men kan dere sette pc`en sammen til meg med kabler, så rolige vifter så muligt og som kjøler pc`en så mye sånn at den yter maks? jeg er liksom ingen ekspert på dette så jeg trenger så mye hjelp jeg kan få

Lenke til kommentar

takk får alt hjelpen men nå skal jeg heller vente til rundt 22august og kjøpe meg en Pentium4 64bits prossesor. det er det mest fornuftige å gjør, siden jeg skal ha pentium. takk får alt :w00t:

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...