salah Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hallo. Noen vet hvordan jeg kan lage en artikkelsystem eller finne et bra et? Skal ikke ha ditten og datten funksjoner, men lar meg poste artikler, på en måte som f. eks. minlilleverden.net. Der kan de publisere artikler på en lett måte. Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre det? Takker for hjelp Lenke til kommentar
???????? Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 www.hotscripts.com Mange er veldig fornøyd med cutenews. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 www.hotscripts.com Mange er veldig fornøyd med cutenews. Eller Cutenews AJ-fork Det er en videreutvikling av Cutenews gjort av en nordmann. Funker ganske sä bra for min del. Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Takker for deres svar, men jeg trenger et artikkelsystem som f. eks. hw.no har og sånt, altså at jeg kan se de 5 siste nyhetene på en side. For å si det enklere, jeg skal ha om et spesielt enme, så skal jeg lage guider om det spesielle emnet. Da må jeg ha et system som lar meg poste guider og artikler på denne måten. Beklager for at jeg er så sinnsykt dårlig til å forklare.... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Om du kan litt mysql og php, kan du "modde" scriptet slik du vil ha det. Bruk ORDER BY i mysql spørringa når nyheten blir loopa og printa ut Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Om du kan litt mysql og php, kan du "modde" scriptet slik du vil ha det. Bruk ORDER BY i mysql spørringa når nyheten blir loopa og printa ut Nei faktisk jeg er ganske n00b i det, så det klarer jeg ikke.... Finnes det ikke noen ferdigscript da? Altså jeg trenger ikke sånne som CuteNews eller noe, jeg skal ha artikler og jeg skal prøve å ha en så seriøs side som mulig... Noen flere forslag? Lenke til kommentar
beskyddaren Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Cutenews er jo så lightweight som du kan få et ferdigscript. Åh, forresten så er det meg som mekker aj-fork Endret 6. august 2004 av beskyddaren Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Du bør prøve ut Textpattern og Wordpress, to litt mer omfattende CMS som er enkle å installere. Lenke til kommentar
salah Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Hei. Jeg har nå prøvd ut begge og de er helt annerledes enn det jeg vil ha dem. For å vise dere hva slags artikkelsystem jeg mener, kan vi ta en titt på www.devsiden.info. Der har de en fin artikkelsystem der man har seksjoner, der det kommer på førstesiden og der står det hvem som har skrevet det med dato. Er det vanskelig å lage dette? Blir det å be om for mye hvis jeg spør om noen kan hjelpe meg med å lage det? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det norske eZ-publish er også verdt en titt. \ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå