dopus Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 her har du en http://www.play.com/play247.asp?page=title...OX&title=111950 gir oprtisk ut og rgb bildesingal. Kjøpte selv en lignende sak på spaceworld.optisk ut og scart. tror den var av merke sirtech eller noe slikt, syntes å huske den kostar mellom 150 og 200 Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 jeg kjøpte den fra play, og er glitrende fornøyd, skriften er klar, og lyden er digital. NAM Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg ville valgt original RGB-scart med optisk utgang. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) S-video suger p***... Jeg kjører en High Definition AV Pack. Da kan jeg kjøre signalene med component for optimal billedkvalitet. Eneste som er bedre er DVI (rene digitale signaler, ingen konvertering) Uansett, Composite er dårligst, dernest s-video, scart, component og DVI. Kjøp deg en High Definition AV Pack, da får du beste billedkvalitet (component (ikke composite!)) i tillegg har den optisk lydutgang for best mulig DD lyd, anbefaler ikke noe annet. Kjører det på min Harmon Kardon 5500, lyden er helt sinnsyk! Selvsagt blir bilde presentert av en projektor EDIT: Krever selvsagt at du har billedkilde som støtter component.... Endret 8. september 2004 av Trancton Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har du en link til avpack, Trancton? Til alle: Trådstarter har fått hjelp.. Tillater meg å gå OT.. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) For info: http://www.xbox.com/en-US/hardware/highdefinitionavpack.htm For forslag til butikk: http://www.consoleplus.co.uk/product_info....products_id=439 EDIT: Linken til butikken er en uoffisiell av pack, men det selges selvsagt offisielle også, men ikke så altfor mye av det i Norge enda ettersom HD TV'er ikke har gjort et stort inntog i Europa enda.... Endret 8. september 2004 av Trancton Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har kjøpt min Hi-def-pack her. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Godt å se at det er flere som går for noe annet enn scart og s-video Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Joda, men nå skal det sies at RGB er veldig bra det også, dessuten er det jo få TV-apparater som støtter noe bedre. Nå er jeg ute etter RGBHV til Xboxen, siden jeg ikke har komponent på projektoren. Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er den kabelen der bedre enn RGB, altså? Vil jeg merke forskjell på en "ikke helt ny tv"? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 På en "ikke helt ny tv" har du nok nesten helt sikkert ikke komponentinnganger. Du skal være fornøyd hvis du har RGB på den. Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ok.. og forresten: fillern Har RGB på den, og RGB kabel, da Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dere finner HDTV kabel her også: #fjernet# Lenke til kommentar
rayrod Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Har forresten noen orginale og helt nye microsoft high definition av pack som jeg skal selge. Hvis noen er interessert så skriv en PM. Endret 5. oktober 2004 av rayrod Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Om ikke for å få komponent, så er det uansett veldig kjekt med optisk lydoverføing. Svært lite slår Burnout 3 på et sexy anlegg med ekte DD 5.1 Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Har forresten noen orginale og helt nye microsoft high definition av pack som jeg skal selge. Hvis noen er interessert så skriv en PM. was ist das? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Kjøpte High Definition AV Packen hos en på avforum.no. Han har 20 stk, og de koster 300 kr. Fikk min etter to dager. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Eller så skaffer du deg x-2-vga kabelen slik at du kan koble xboxen din til PC skjermen og bruker hodetelefonutgangen der. 5. Microsoft disables the high-definition video output on the PAL version Xbox(only sold in Europe, Australia, NZ, Hong Kong etc.), so it cannot work normally with the X2VGA+. However, the Xbox consoles sold in North America, Japan, etc. which belong to the NTSC version, will work fine with X2VGA+. Please take note of this in advance. We will not accept exchange or refund for this cause. Siden min er solgt i europa, og er pal, har jeg altså ikke bruk for denne kabelen da? Hvilke andre alternativer er det til pal ? Lenke til kommentar
DigiWorks Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er boxen din moddet kan du sette den til NTSC og X2VGA+ vil fungere også med HDTV. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Er dette noe man gjør før man innstallerer linux? man kan vel ikke velge ntsc i linux? dette er vel innstillinger i xboxen, og kommer man seg inn i orginalbiosen etter man har innstallert linux da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå