Joachim_F Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nå kommer det et MMORPG-spill basert på Dreamcast-klassikeren Shenmue. Om det får en vestlig utgivelse gjenstår imidlertid å se. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Dette kan bli bra. Veldig bra! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Shenmue til Dreamcast må være noe av det beste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Shenmue serien ligger høyt oppe på beste spill listen min, så dette gleder jeg meg mye til. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvis ikke dette blir bra, blir ingenting bra Har stor tro på dette her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Hvis ikke dette blir bra, blir ingenting bra Har stor tro på dette her. Har ikke jeg, og det har tydeligvis ikke mange i det offisielle Shenmue forumet. Jeg tror Sega lager et online spill med gal sjanger. Shenmue og Shenmue II er et spill med god handling som omfatter mye realistisk slossing, og andre realistiske ting. Blandt all etterspørselen etter Shenmue III dukker pluttselig Sega opp med noe som skal være Shenmue med 1000 stk Ryo`s som skyter illkuler? Dette blir jo noe totalt annet en hva Shenmue har vært til nå. Endret 6. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg