MountainRivera Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er et ellgammelt drittspill med dårlig grafikk, den finnes tonnevis med online mp spill som er 100ganger bedre! mr, som hater cs Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Om du analyserer multiplayer delen i CS så finner du fort ut at det har ein av dei beste multiplayer funksjonane som nokon gong er lagt i eit spel. Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvorfor "henger" en som hater CS på denne delen av forumet da? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Cs er simphelten det mest tweaka (fra produsentens side) spillet som er sluppet. Har vel gjennomgått ca. 13 store oppgraderinger, og et haugetall små tweaks. Alt er optimalisert, pakkestørrelsene er minimalisert, hitboxer optimalisert, minnebruk optimalisert, kort sagt alt unntatt noe særlig grafikk. Gameplayet er også nøye balansert mtp. våpen, maps og oppdrag. Det eneste som i mine øyne kommer i nærheten av samme spillbarhet er Quake 3 Arena (som jo er utviklet av de mest geniale spillprogrammererne vi har sett så langt, og også har gjennomgått et par år med oppdateringer). For de som bryr seg veldig om grafikk finnes det nok av store plastikktitler å more seg med, inntil HL2 slippes. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg speller cs fordi det er enkel og grei morro. Det er så lett tiljengelig. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 når jeg spiller mp games tenker jeg ikke alltid på grafikken. ofte jeg spiller Hallife og mods med venner. også gamle mp spill, som virkelig ikke kan skryte av grafikk. grafikk er liksom sp delen av spillet, i mp delen gjelder liksom andre ting. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er et ellgammelt drittspill med dårlig grafikk, den finnes tonnevis med online mp spill som er 100ganger bedre! mr, som hater cs En av de mest usakelige trådstartere jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 grafikken har ikke så mye å si liker cs for det er artig å spille pcw i lamme venner å clanen min. cs er det beste multiplayer spill som er laget Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvorfor "henger" en som hater CS på denne delen av forumet da? Enig. En HELT unødvendig post imo. Spiller CS fordi det er gøy, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er et ellgammelt drittspill med dårlig grafikk, den finnes tonnevis med online mp spill som er 100ganger bedre! mr, som hater cs Du er på ann igjen... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er et ellgammelt drittspill med dårlig grafikk, den finnes tonnevis med online mp spill som er 100ganger bedre! mr, som hater cs HEEELT ENIG!!! Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Hvorfor i all verden gidder noen i det hele tatt å anstrenge seg for å lage en tråd om et spill de selv ikke liker? For å fortelle andre hvor lite de liker spillet??? TOTALT bortkastet tråd. Er ikke selv noe cs-fan, men jeg rakker da ikke ned på verken spillet eller de som spiller det. Noen liker gameplay, andre liker grafikk. Vi er da forskjellig!! Edit: feil! Endret 5. august 2004 av alfabanan Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Slik forakt for andres mening er ikke noe vi trenger her. Du må greie å respektere at andre folk ikke må like de samme spillene som deg selv, at de ikke setter et spills grafikk over alt annet eller ikke syns at et spill blir dårlig bare fordi det er 5 år gammelt. Hvis du kan prøve å heller oppføre deg litt høfligere kan du lage en ny tråd dersom dette er så viktig for deg. Hvis ikke kan vel du bare holde deg til dine spill og la andre spille spille det de liker? Posten stenges. Endret 5. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg