Insomniac Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Klarer ikke å bestemme meg for hvilken av disse jeg skal velge. Så jeg lurte på om det er noen som har sett begge deler og har innspill ang. utseendet? Er svartfargen helt svart, glinser sølvversjonen mye? Andre innspill på utseendet? Gleder meg til jeg får det, endelig skal alt bli "skikkelig" i motsetning til det rotete, overfylte chieftech kabinettet. Endret 4. august 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tja blir jo en smakssak det da , men husk det sorte vises alt av støv og riper bedre på . Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 en annen ulempe med sort er den at nesten alle ekstra ting har standra farge som sølv.. sound controller er sølv.. vifte styring som følger med cpu vifter er nesten alltid sølv.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Sølv (sier det bare fordi jeg liker det best, har aldri hatt ett svart kabinett) Endret 4. august 2004 av ptv- Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det sorte kabinetet er jo pent men som snekker`n sier støv og riper vises veldig godt, men på den anen side så er jo sort uvanlig i forhold til sølv. Sort er en farge som man ikke går lei av så fort. Når det kommer til et sølvfarget kabinett så er dette mere stilrent da det er sølv inne i selve kabinet samt på utsiden. Her vises ikke striper i det heletatt. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Har et Lian Li i svart selv, og ja, støv vises godt. Men samtidig synes jeg at det er tøffere med svart enn sølv. Man får også kjøpt deksler til å montere utenpå CD-ROM osv. for å skjule de. Jeg har et til floppy'n men ikke CD-ROM da den ser årleit ut i svart allerede. Også har jeg en Aerogate II viftestyring, denne har nesten samme finish som kabinettet, så det er litt tøft da. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Har bestilt sølv nå, men er f... ikke sikker. Kanskje jeg må bytte når jeg får det Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Har bestilt sølv nå, men er f... ikke sikker. Kanskje jeg må bytte når jeg får det Litt kjapt ute eller bare ubestemt? Endret 6. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 (endret) Vel.. har jo veldig lyst på kabinettet i seg selv, og få hele pc-bestyret på plass skikkelig pent og ryddig. Så jeg måtte bare ta et valg og "hoppe i det", velge en farge Endret 7. august 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå