Gå til innhold

Bytte min V600 mot en SX1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå veit ikke jeg hva V600 er, men SX1 har jo fallt UTROLIG mye i pris den siste tiden... Får den jo for en 1000 lapp med abm. + att SX1 koster ca 600 mindre uten abm. enn V600.

Syns ikke det høres lurt ut, iallefall IKKE med mellomlegg, er den noen som skulle hatt mellomlegg, er det vel du..

Lenke til kommentar

tilbød han 400 kroner i mellomlegg.

Faktura min viser 2500 med Uniontalk 109 i mnd

hans er 2599 med young talk. Syns nesten ikke det er verdt å gi noe mellomlegg, men SX1 frister litt.

etter og sett litt rundt så lurer jeg på om denne pakken er bedre ¨å satse på

Utstyr til Ipod

Er ikke desperat etter ny mobil, og har Ipod=)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Christian86:

V600 må vel være en Motorola-telefon, ikke sant? Vel, dersom menysystemet er som på E365, ville jeg nølt, for makan til følelse av å aldri ha tatt i en mobil før, da jeg prøvde den i en butikk. Men ellers ser V600 flott ut.

Når det gjelder SX1, er du selvfølgelig komfortabel med knappe-arrangementet. Det vil si at du har prøvd, eller kan spille trekkspill. Eller tar det som en utfordring. Forøvrig virker SX1 å være en meget kompetent mobil.

Lenke til kommentar

Fikk SX1 mellomlegget ned i 400kroner, men han forventer at jeg skal sende til han og han til meg?

Syns det er mer enn risikabelt, spesielt ettersom han brente seg ganske heftig på dette tidligere.

Han som selger er forum bruker her hehe

Eulogy:

Har du gått glipp av marerittet mitt med 2020? 7070 har jeg hatt før, så den vet jeg er langt verre. Hvordan den har fungert i 18 mnd aner jeg ikke.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
  Eulogy skrev:
Åhh! Jeg tror jeg veit hvem du snakker om :p

Når det gjelder Qteken, så vurderte du det vel ikke seriøst? Hvertfall ikke etter alle de problemene du har hatt? :p

Altså. Når tilbudet om en 1 1/2 år Qtek og 500 kroner i mellomlegg så begynte jeg å le.

Det er nok han, og han har fått beskjed at skal jeg gi han 400 kroner i mellomlegg så får han innfinne seg i Oslo for å møte meg der.

update:

Nå har jeg tilbud på 3650 med et minimalt minnekort. (virker sånn)

Uten noe mellomlegg i noe stor grad så virker det ganske tafatt.......er 3650 noe for meg??

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...