Gå til innhold

klage på oivind_dahle

Gjest medlem-19530

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-19530

dette er da en klage på moderator oivind_dahle

pga:http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=275944&st=80

dette er reglene:

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

i den posten er det ikke gitt noen form for info om hvor man kan få tak i doom3

det er bare vist noen pic's som ikke strider mot reglene. jeg fikk oxo en advarsel som da er helt på jorde spør du meg.jeg har sendt en pm til moderator oivind_dahle og dette er litt av svaret:

Du oppfordrer andre til å skaffe det ulovlig ved selv å si at du har det.

wtf???åssen i he***** skal det oppfordre andre til å skaffe det ??

jeg håper noen mer fornuftinge admins leser dette og ser at dette er helt galt

mvh Kevin Andrè Kvernberg

''icelord''

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

retningslinjene sier:

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. Klager skal være begrunnet, saklige og i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender klager.

og

Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til forumstyret pr. e-post.

...så hvorfor tar du det opp her istedenfor å gjøre som det står?

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...