Gå til innhold

Enkelt nedlastings program

Anbefalte innlegg

Hallo.

Lillebroren min, 10 år, fikk en gammel data jeg har ståendes her. Den er ingen reser, Pentium 2@400mhz eller noe. Lite med minne, så programmet kan ikke kreve altfor mye av resurser.

Det bør være enkelt å bruke siden han er den eneste som sitter ved den pc'en.

Har prøvd dc++, men det var for kompliser. Kazaa var også det, og WinMx suger sa han :p . Flere enn disse vet ikke jeg om, så hadde vært fint om noen vet om noe han kan bruke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet jeg bumper..

Vi instalere Morpheuz, men datan ville ikke kjøre det.

Så fant vi Emule, fordi broren min likte eselet :p

Men vi får ikke koblet til nettet. Programmet ser ut som det kjører som normalt, må man gjøre noe spesielt der?

Edit: Fikk opp nå at det ikke var noen gyldige servere i adressat.dat eller noe. Hvor kan man finne en slik serverliste?

(søker også selv)

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar

La broren din prøve shareaza. Det ligner litt på KaZaA i brukervennligheten men er mye mer funksjonelt og bedre. Støtter eDonkey2000 nettverket som er det samme som eMule i tilleg til Gnutella2 som er mye bedre(hvis det hadde vært flere brukere).

Lenke til kommentar
La broren din prøve shareaza. Det ligner litt på KaZaA i brukervennligheten men er mye mer funksjonelt og bedre. Støtter eDonkey2000 nettverket som er det samme som eMule i tilleg til Gnutella2 som er mye bedre(hvis det hadde vært flere brukere).

Jeg er enig. Shareaza er open source og uten spyware (selv om det burde være en selvfølge, er det ganske uvanlig for slike program).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...