mbst Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Klipsch gir ut en limited edition-utgave av sine ProMedia 2.1 høyttalere... Bilde [ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-04-28 11:58 ] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Beklager størrelsen på bildet... :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 jaja, finnes sikkert noen SW idioter som betaler ekstra for å få de høytalerne. Selv synes jeg glitteret gjorde dem skikkeig stygge. btw når det er snakk om så store bilder er det en fordel om du bare linker til dem. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg er selv star wars fan, men jeg ville ikke brukt ekstra penger på star wars edition høyttalere. Det er sikkert de samme elementene inni høytalerne som på standard utgave, og det er ikke vits å betale for at det står star wars utpå med blå skrivt. Da heller bruke penger på god lyd... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei! Sjølv om ein liker Star Wars så skulker ein ikkje jobben :wink: Link fra itavisen.no: http://www.itavisen.no/art/1298674.html Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 StarWars eier, hadde jeg trengt multimedia høytalere hadde jeg shoppa. Har anlegg hjemme, hodetelefoner på lan og 2 sett MM-høytalere jeg ikke bruker årlig :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå