x-team Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg skal kjøpe meg høytalere til pcen og jeg lurer på hvilke jeg burde kjøpe? max 1600kr og ikke over 5.1lyd.. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Så du skal ha stereo? Komplett.no Dette skal vel funke bra. Komplett.no Dette er også veldig bra. Det kommer vel litt ann på åssen lyd du vil ha. Spiller du mye og vil ha mye (litt for mye) bass, så er kanskej Logitech anlegget best. Hører du mye på musikk, og vil ha klar og stram bass, samt god diskant så ville jeg valgt Megaworks. Jeg ville klart valgt Megaworksen for jeg liker klar og fin lyd. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=15563 Lenke til kommentar
slettet Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Eg har eit litt billigare Logitech-anlegg, og syns det er for mykje bass i musikken, sjølv når sub'en er skrudd heilt ned (bruker forresten 2.1-oppsett). Ellers er eg fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå