Vectrex Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Pc'n min ble slått ut av tordenvær, noe jeg tok med knusende ro. Visste jo at dette var dekket i innboforsikringen. Men det står jo seff ingen steder i forsikringspapirene at egenandelen er fuckings 4000 kroner. Skal dette være en vits? Meningsløs forsikring spør du meg! Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Egenandel er da vanlig på de aller fleste typer forsikringer. Dette var noe du skulle ha sjekket da du kjøpte forsikringen. Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Pappas data vart slått ut. Vi fikk gjenn det maskina kosta og betalte 1500 kr i eiganandel. Eg fikk gammledataen til og skru på, og vips so funka den vist. Bytta psu en. Ole-Johan Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Egenandelen bestemes når du skriver forsikkringen, lav egenandel=høy forsikkringspremie og høy egenandel=lavere forsikkringspremie. Så det er ikke forsikkringen som er en vits.... Det er hvordan den ble skrevet. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Vi fikk igjen alt...hk + printer + modem. Men så er det noen år siden da. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Masha akkurat hele pc-en min i tordenvær, begge foreldrene mine er organiserte så ZERO egenandel der Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Masha akkurat hele pc-en min i tordenvær, begge foreldrene mine er organiserte så ZERO egenandel der Good for you! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Masha akkurat hele pc-en min i tordenvær, begge foreldrene mine er organiserte så ZERO egenandel der Sikkert ganske dyr innboforsikkring selv om de er organiserte da det ikke er noe egenandel eller så er det gratis første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå