bluemac Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) jeg lurte på om det var noen som kunne dele ftp med meg jeg har fått adsl echo linje takker for all respons mail meg på msn [email protected] Endret 4. august 2004 av bluemac Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Øh, akkurat hva er det du mener? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Dette er en annonse, i tilegg til at den er feilpostet. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 hvis det er noen snille her Lenke til kommentar
svennand Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 jeg lurte på om det var noen som kunne dele ftp med meg jeg har fått adsl echo linje takker for all respons mail meg på msn [email protected] om jeg nå forstår riktig så ønsker du en ftp som du kan overføre ting fra? isåtilfelle bør det være en ftp med ikke copyrighta materiale om det var warez du ville fram til les retningslinjene. eller søk etter forum som egner seg til slike spørsmål på: www.gooogle.com www.astalavista.com osv om jeg missforstod beklager jeg Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) jeg vil laste ned fra en ftp som har kult innhold Endret 4. august 2004 av bluemac Lenke til kommentar
handuet Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Kult innhold som i warez, pr0n, mp3 og divx? For det første tror jeg det går under piratkopiering, og det er det ulovlig å diskutere her på forumet. For det andre tror jeg ikke noen som har en slik ftp som du ettersøker deler med deg bare fordi du spør... EDIT: Det er selvfølgelig ikke ulovlig å diskutere piratkopiering, bare åssen man får tak i det og sånn Endret 4. august 2004 av handuet Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 ser du IKKE HVA JEG SKRIVER KULT KULT ingen har prata om porr og greier Lenke til kommentar
plex- Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ser du IKKE HVA JEG SKRIVER KULT KULT ingen har prata om porr og greier Kan få noen av meg: ftp.sunet.se ftp.uio.no Kos deg Lenke til kommentar
handuet Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Så-ri! Er det jeg ville vært ute etter hvis jeg hadde lett etter en ftp.... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Slapp av da, det finnes tonnevis av kult materiale som er gratis lovlig, f.eks. en del racing videoer og kortfilmer. Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hva inngår i "KULT" da mann? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ftp: 127.0.0.1 username: wannabe password: h4x0r port: 1337 Om du ikkje kjem inn, så berre spørr Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ftp: 127.0.0.1username: wannabe password: h4x0r port: 1337 Om du ikkje kjem inn, så berre spørr :lol: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Trenger ikke bruke ftp en gang for å få tak i kult materiale. Det finnes tonnevis med kule ting på: http://www.download.com http://www.tucows.com NB: Husk at om det postes linker til ulovlige ting eller oppfordres til piratkopiering så kan det fort bli delt ut advarsler fra moderatorteamet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Feilpostet er den også, da dette overhodet ikke er snakk om hardware. Flyttes til off-topic Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 er det noe annet en de kjipe ftp stedne her Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvis du sier hva du leter eter så er det enklere å komme med linker til deg Det er umulig å hjelpe deg når du er så vag som du er nå. Er du på jakt etter FTP-er med ulovelig/opphavsbeskyttet materiale kan jeg garantere deg at ingen kommer til å poste en link på dette forumet Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 ok filmer og spill og prog Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Det du spør om nå er jo helt ulovlig og strider mot hw.no's forum regler. EDIT: Antar at det ikke er vanlige ferie filmer du skal ha? Endret 4. august 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg