Illmatic Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) kom over denne på nettet: http://www.avp-movie.com/index.html?type=klipmart tror denne filmen kommer til å bli kul og SKUMMEL! satse på at det ikke blir en flopp.grunnen til post her, er at de har kommet mange aliens spill(til forskjellige konsoler) og 2 avp spill(pc). Endret 4. august 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Eldgammelt nytt. Dessuten skal ikke film-nyheter i et spill-forum. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 vet, men er jo basert på spilla da... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Men fremdeles er det en film. En film basert på et spill som igjen er basert på et knippe filmer. Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 joda,old new`s. men traileren ser bra ut, dette kan bli en god film Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Velkommen etter du også.Har visst om en AVP siden det var rykter for over 1 år siden nå.Jeg trur at filmen kommer til å bli en suksess for oss Alien og Predator fan og ikke minst fansen av AVP spill serien.Men som andre filmen i samme sjanger som kommer denne garanter til å bli slaktet av norske filmkritikere.Men jeg skal se det uansett.Er en trofast Alien og Predator fan. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg er 99% sikker på at den er basert på Tegneserien, og ikke spilla... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 feilpost. Stem Predator, de "vinner" Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ikke bare kommer den, men den er vel ferdig og er vel ikke langt fra release i usa. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 ok, så dreit jeg meg litt ut på den her..... ....jaja, kul trailer da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Flytter den til filmdelen jeg da Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ikke bare kommer den, men den er vel ferdig og er vel ikke langt fra release i usa. Er ikke langt fra release i Norge heller Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tror det kan bli en bra film Noe som må ses ! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tror det kan bli en bra film Noe som må ses ! Jeg har min tvil om at filmen blir bra, men det driter jeg i... Filmen skal ses uansett Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Er dette en ny trailer? Husker den jeg så i vinter, den vekslet mellom nokså tøff og utrolig dårlig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Tipper filmen blir like kul som disse to: Lenke til kommentar
farke Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg er 99% sikker på at den er basert på Tegneserien, og ikke spilla... Hverken det ene eller det andre, faktisk Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Filmen var btw. elendig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå