Theo343 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg ønsker i første omgang å kunne spille ps2 på pc monitor. I andre omgang at det er en "omformer" som bedre oppløsning enn PAL og at det ikke gir noen form for LAG etc. Jeg har sett på flere box og kabel produkter, men felles for alt er at jeg ikke har funnet noe utsalg i norge. Noen som vet? Eller ville et pci kort i pc med video composit ingang gjøre samme jobben? Tenkte at det må være mindre effektivt siden det da går gjennom drivere i windows. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 er ikke vits å lage mer enn en tråd om et emne. ta en titt på retningslinjene du. http://forum.gamer.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 OK, beklager hvis jeg gjorde noe galt der. Var for å få med forskjellige grupperinger som kanskje vet noe om emnet da det er litt universelt. Har du noen tips? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ok...spør på spiderman, tror de har en del forskjellige adaptere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå