Gå til innhold

Endelig Intel64bits :thumbup:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser nå at endelig så har Intel's 64bits prossesor kommet, de er klar til å knuse amd, ikke bare det, men de leveres med minst 3Ghz, og er vist ikke noe overpriset bortsett fra toppmodellen da :w00t:

trur ikke de kommer til å knuse amd, trur nok det blir veldig likt, eller ca samme som nå, amd best i spill og intel best på video og 3d.

Lenke til kommentar
Jeg ser nå at endelig så har Intel's 64bits prossesor kommet, de er klar til å knuse amd, ikke bare det, men de leveres med minst 3Ghz, og er vist ikke noe overpriset bortsett fra toppmodellen da :w00t:

Genialt! ....

Nå endelig, hadde bestillt socket "775" idag, faktisk med chipset 925x som 64 biten kommer til. nok et bra kjøp av meg. :thumbup::w00t::dribble:

Lenke til kommentar
Jeg ser nå at endelig så har Intel's 64bits prossesor kommet, de er klar til å knuse amd, ikke bare det, men de leveres med minst 3Ghz, og er vist ikke noe overpriset bortsett fra toppmodellen da  :w00t:

trur ikke de kommer til å knuse amd, trur nok det blir veldig likt, eller ca samme som nå, amd best i spill og intel best på video og 3d.

Tenk deg selv da, 3,2Ghz 32bits konkurrer, men se på 3,2F 64 bits, tør ikke å tenke meg det engang. OM amd skulle greie å konkurrere så må det være topptopp modellene

Lenke til kommentar
Tenk deg selv da, 3,2Ghz 32bits konkurrer, men se på 3,2F 64 bits, tør ikke å tenke meg det engang. OM amd skulle greie å konkurrere så må det være topptopp modellene

Kan du ikke utdype dette , uten skrivefeil? Skjønner ikkeno.

Lenke til kommentar

Siden 64-bits teknologien til AMD og Intel (EMT-64 og AMD64) er 99% lik vil nok ikke Intel knuse AMD mye som du forestiller deg, ihvertfall ikke når du sammenlikner 32-bits benchmarks mellom AMD og Intel i dag.

Vi får bare sette oss rolig ned og vente på at M$ skal bli ferdig med Win XP 64-bit før vi får noen skikkelige benchmarks (med mindre slikt funker skikkelig i Linux/BSD).

Lenke til kommentar
Jeg ser nå at endelig så har Intel's 64bits prossesor kommet, de er klar til å knuse amd, ikke bare det, men de leveres med minst 3Ghz, og er vist ikke noe overpriset bortsett fra toppmodellen da  :w00t:

Genialt! ....

Nå endelig, hadde bestillt socket "775" idag, faktisk med chipset 925x som 64 biten kommer til. nok et bra kjøp av meg. :thumbup::w00t::dribble:

Intel P4F vil ikke være tilgjengelig før 22. August i år, så da må du nok belage deg på å kjøpe ny CPU (og OS) for å dra full nytte av 64-bit delen

Lenke til kommentar

Grett det, hadde det kanskje litt travelt ja, men du skjønner? Eller er du ikke så smart?

Neida.... Men det jeg sier er vel at klokkefrekvensen har vel noe å si her siden AMD teknologien er lik som Intel's, eller omvendt. De var vel 99% lik ettersom det var en som nevnte det. :tease:

Lenke til kommentar

Grett det, hadde det kanskje litt travelt ja, men du skjønner? Eller er du ikke så smart?

Neida.... Men det jeg sier er vel at klokkefrekvensen har vel noe å si her siden AMD teknologien er lik som Intel's, eller omvendt. De var vel 99% lik ettersom det var en som nevnte det. :tease:

Instruksjonene er lik, ja, men det er jo de på 32-bit siden også, det er måten CPU'en tolker disse instruksjonene som er ulik og som gjør at Intel må ha mye høyere klokkefrekvens enn AMD for å oppnå lik ytelse.

Lenke til kommentar

TimmyTheRapboy "og" Perrrry har blitt utestengt i 30 dager for "multikontoing". I tillegg brukte han da den ene kontoen til å besvare sin egen tråd med.

Edit: Viste seg at det først var en kamerat som brukte PCens til Perrrry og startet en topic. Så perioden har blitt senket ned til kun 7 dager for å replye i sin egen tråd som om han var en annen, for oppmerksomhet rundt tråden.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...