cozmo Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Er det noen som har en multitainer ? DVD og VCD kan jo kjøres med standard programmet som ligger i multitaineren, men SVCD kan ikke kjøres med det programmet. Hvilket program kan brukes til SVCD. Kan multitaineren gjøres sonefri ? jeg har prøvd men den ble alikavel låst på en sone. Noen som har noen tips om denne maskinen ? Send meg gjerne en mail på [email protected] Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Bruk WinDVD for å spille SVCD. Spilleren kan gjøres sonefri. Men du må åpne opp multitaineren og sjekke hvilken versjon av dvd spilleren du har. Så søker du bare på google. Der fant jeg den med en gang. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 litt off topic, men når det først er snakk om multitainer. Bråker den mye ? I hvor stor grad kan den oppgraderes ? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Den er ganske så stillegående. Når det gjelder oppgradering, så kan du bytte ut harddisk (eventuelt sette inn en til), bytte ut cpu, mer ram, skjermkort, lydkort.. Lenke til kommentar
cozmo Skrevet 28. april 2002 Forfatter Del Skrevet 28. april 2002 Hei Jeg har en del problemer med multitaineren min, jeg har bytte firmware i DVD-en og det ser ut til å virke, men når jeg spiller dvd plater så får jeg lyd men ikke bilde det gjelder sone 1 og 2. jeg har samme problemet med SVCD filmer. Noen som har noen tips ?....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå