Singh tha king Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) hallo alle sammen! er det gratis sms i august for netcom og/eller telenor? får netcom om to dager så jeg lurte på det! Endret 6. august 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hallo alle sammen!er det gratis sms i august for netcom og/eller telenor? får netcom om to dager så jeg lurte på det! Nei. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 du mente sikkert mms, er nei der men er mange sider du får gratis sms fra. netcom.no og mother siden du nå skal bli netcom kunde Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 tviler på at noen av de 2 gigantene har lagt seg flat og opplyser om gratis sms. Det må i tilfelle være mms ( Noe jeg ikke har hørt no om ), eller sms fra nettstedet deres, men dt er begrenset pr måned eller så Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 tviler på at noen av de 2 gigantene har lagt seg flat og opplyser om gratis sms. Det må i tilfelle være mms ( Noe jeg ikke har hørt no om ), eller sms fra nettstedet deres, men dt er begrenset pr måned eller så var fri mms i helgene fra netcom og telenor hele sommeren om du ikke har fått med deg det ble avsluttet 1 august Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 hehe..mente mms...får aktivert sim-korte 12 august...får vell bare vente til neste sommer da. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Er ikke sikkert du trenger å vente til neste sommer. Kommer sikkert sånn gratis kampanje igjen før neste sommer. Lenke til kommentar
allum Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Tviler på at det kommer fler gratis kampanjer. De har sikkert fått det trøkket og etablert avhengigheten i løpet av de mange gratis periodene de allerede har kjørt. Men prisen kommer nok til å synke... etterhvert Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg tror du tar feil. Det har jevnlig vært sånne gratis kampanjer, så jeg ser ikke bort fra at det kan komme igjen om noen mnd. Sjøl gidder jeg ikke sende når det koster 2.50,- blir kanskje 1 mms i mnd når det ikke er gratis. Istedenfor gratis kampanjer så syns jeg de burde satt ned prisen. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 synes også 2.50 per mms er for dyr! å jeg venter til det blir billigere eller gratis...for da bare vente... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Det kommer sikkert en ny kampanje... de har hatt det noen ganger nå Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Tviler på at det kommer fler gratis kampanjer. De har sikkert fått det trøkket og etablert avhengigheten i løpet av de mange gratis periodene de allerede har kjørt. Men prisen kommer nok til å synke... etterhvert Det tviler jeg sinnsykt på! Det kommer altid gratis perioder.. Bare vent til Desember og Januar.. da blir det nok noen gratis perioder.. er såtalt Jul og slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå