KennethJS Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ahh!!! I morgen kommer endelig denne maskinen inn på postkontoret hjemme slik at jeg kan hente den. Gleder meg som en liten unge! Da er det bare å få lagt inn et OS, så er jeg i gang. Så vidt jeg har lest , så er det mange her som har den maskinen. Vet det allerede finnes en skrytetråd, men kanskje noen her kan sette seg ned å få meg til å glede meg enda mer. f.eks: ting jeg må teste, gjøre.... Og om noen av dere har opplevd feil, som jeg kan rette opp med en gang? Sjelden jeg svir av så mye gryn på en gang(12 995,-), men regner med at det er verdt det! Fyr løs! Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Hei. en liten oppdatering Jeg bestilte maskinen tidlig tirsdag morgen, og den ble sendt ut den dagen. har søkt den opp på "NETTSPOR". Jeg bor i Askim...det er 6 mil fra Oslo. Her følger det som står skrevet hos posten.no Produkttype: SERVICEPAKKE Vekt: 5,35 kg Volum: 33,54 dm3 (43 x 39 x 20 cm3) Dato: Kl.: Hendelse: Poststed: 03.08.04 19.53 Innlevert postterminal 4606 KRISTIANSAND S 04.08.04 09.33 Videresendt 0024 OSLO Altså i dag tidlig lå den i Oslo? eller ble den videresendt mot Oslo?= Betyr dette at den ligger i Askim nå i kveld, og at lappen kommer i morgen? Er veldig utålmodig.... Og det hadde vært veldig praktisk om jeg fikk hentet den i morgen. PS: er det ikke mulig å ringe postkontoret å høre om man kan få hentet den selv om man ikke har fått slippen ? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Den ble nok videresendt til Oslo idag tidlig. Du kan hente den uten hentelappen, alt du må ha med deg er kollinr/sendingsnr. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Nå har det kommet opp en post til på nettspor, nemlig at det er registrert i Sarpsborg til om sortering eller no... huff, må vel kanskje belage meg på enda en dag i ventebua.....selv om sarpsborg bare er 45minutter herfra...arrrgh Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Jepp, der har jeg den! Endelig... Bare et liten ting jeg lurer på.... Er det en forskjell mellom 556E PRo, og bare 556E... ? jeg bestilte pro, men det står jo ikke noe sted.... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Pro har DOTHAN CPU ? ...tror eg Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 en annen ting. startet den opp nå bare får å teste at den virket( får OS senere i kveld) da får jeg beskjed om at "media failure - check cable" er dette bare fordi jeg ikke "har noe" på pc'en??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå