Gå til innhold

G556E Pro - hvilken skjermkortdriver?

ahrue

Anbefalte innlegg

Jeg etterlyser ulike erfaringer med forskjellige skjermkortdrivere til mobile Radeon 9700 i Elitegroup G556E Pro.

Selv bruker jeg den driveren de har på hjemmesidene sine, men den oppdateres nok ytterst sjelden.

Vet det går an å bruke ordinære Catalyst-drivere etter en modifikasjon, men jeg har ikke følelsen av at dette er å anbefale.

Omegadriverne skal visstnok kunne brukes på hvilket som helst Radeon-kort, uavhengig om det er mobile eller ikke. Noen som har positive erfaringer med Omega?

Med nåværende driver: 3DMark03: 27xx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg etterlyser ulike erfaringer med forskjellige skjermkortdrivere til mobile Radeon 9700 i Elitegroup G556E Pro.

Selv bruker jeg den driveren de har på hjemmesidene sine, men den oppdateres nok ytterst sjelden.

Vet det går an å bruke ordinære Catalyst-drivere etter en modifikasjon, men jeg har ikke følelsen av at dette er å anbefale.

Omegadriverne skal visstnok kunne brukes på hvilket som helst Radeon-kort, uavhengig om det er mobile eller ikke. Noen som har positive erfaringer med Omega?

Med nåværende driver: 3DMark03: 27xx

Info:

Vi som distributør får tilgang til de nyeste driverversjonene som slippes fra ATI. Dette kan også sluttbrukere laste ned her:

ftp://ftp.protac.uk.com/notebooks/G556/drivers/vga/

Dessverre når ikke alltid disse frem til ECS sine egne nettsider.

Som produsent anbefaler ikke ECS bruk av modifiserte drivere. I ytterste konsekvens kan dette skade maskinvaren, særlig ved bruk av overklokkingsmulighetene.

Endret av Multicom
Lenke til kommentar

selv gikk jeg nettopp over til den nyeste omega driveren.

kjørte før på ecs sine drivere fra hjemmesida demma.

merket forbedret ytelse generelt sett. også spinner ikke kjølevifta opp så lett... :thumbup: sistnevnte virker litt merkelig men det var i hvert fall tilfellet hos meg :tease:

Lenke til kommentar
Som produsent anbefaler ikke ECS bruk av modifiserte drivere. I ytterste konsekvens kan dette skade maskinvaren, særlig ved bruk av overklokkingsmulighetene.

Unnskyld meg Multicom, men bortsett fra vansindig overklokking er jo dette bare 100% bullshit !

Lenke til kommentar
selv gikk jeg nettopp over til den nyeste omega driveren.

kjørte før på ecs sine drivere fra hjemmesida demma.

merket forbedret ytelse generelt sett. også spinner ikke kjølevifta opp så lett... :thumbup: sistnevnte virker litt merkelig men det var i hvert fall tilfellet hos meg :tease:

Denne personen virker da svært fornøyd med Omega-driveren?

Kanskje flere kan komme med sine erfaringer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...