ahrue Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg etterlyser ulike erfaringer med forskjellige skjermkortdrivere til mobile Radeon 9700 i Elitegroup G556E Pro. Selv bruker jeg den driveren de har på hjemmesidene sine, men den oppdateres nok ytterst sjelden. Vet det går an å bruke ordinære Catalyst-drivere etter en modifikasjon, men jeg har ikke følelsen av at dette er å anbefale. Omegadriverne skal visstnok kunne brukes på hvilket som helst Radeon-kort, uavhengig om det er mobile eller ikke. Noen som har positive erfaringer med Omega? Med nåværende driver: 3DMark03: 27xx Lenke til kommentar
hce Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Prøv omegadriveren, den skal visst fungere bra, kjører selv Linux og benytter da ATI sine egne drivere her. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg er meget fornøyd med Omega driverene Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Jeg etterlyser ulike erfaringer med forskjellige skjermkortdrivere til mobile Radeon 9700 i Elitegroup G556E Pro. Selv bruker jeg den driveren de har på hjemmesidene sine, men den oppdateres nok ytterst sjelden. Vet det går an å bruke ordinære Catalyst-drivere etter en modifikasjon, men jeg har ikke følelsen av at dette er å anbefale. Omegadriverne skal visstnok kunne brukes på hvilket som helst Radeon-kort, uavhengig om det er mobile eller ikke. Noen som har positive erfaringer med Omega? Med nåværende driver: 3DMark03: 27xx Info: Vi som distributør får tilgang til de nyeste driverversjonene som slippes fra ATI. Dette kan også sluttbrukere laste ned her: ftp://ftp.protac.uk.com/notebooks/G556/drivers/vga/ Dessverre når ikke alltid disse frem til ECS sine egne nettsider. Som produsent anbefaler ikke ECS bruk av modifiserte drivere. I ytterste konsekvens kan dette skade maskinvaren, særlig ved bruk av overklokkingsmulighetene. Endret 4. august 2004 av Multicom Lenke til kommentar
svennand Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 selv gikk jeg nettopp over til den nyeste omega driveren. kjørte før på ecs sine drivere fra hjemmesida demma. merket forbedret ytelse generelt sett. også spinner ikke kjølevifta opp så lett... sistnevnte virker litt merkelig men det var i hvert fall tilfellet hos meg Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvordan driver skal jeg bruke på den linken Multicom ga? Ligger jo 5 stk der, men hvem er den rette? Har ECS 556E. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Godt spørsmål, bruker v4 nå. Tipper v5. Kanskje "multicom" kan klarne opp i det. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Som produsent anbefaler ikke ECS bruk av modifiserte drivere. I ytterste konsekvens kan dette skade maskinvaren, særlig ved bruk av overklokkingsmulighetene. Unnskyld meg Multicom, men bortsett fra vansindig overklokking er jo dette bare 100% bullshit ! Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 gidder noen å legge ut en link til den omega-driveren? Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ble aldri noen suksess å legge inn Omega driver for meg, og noen andre her på forumet. Fikk generelt et tregere system. http://downloads.driverheaven.net/index4.htm Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 selv gikk jeg nettopp over til den nyeste omega driveren. kjørte før på ecs sine drivere fra hjemmesida demma. merket forbedret ytelse generelt sett. også spinner ikke kjølevifta opp så lett... sistnevnte virker litt merkelig men det var i hvert fall tilfellet hos meg Denne personen virker da svært fornøyd med Omega-driveren? Kanskje flere kan komme med sine erfaringer? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Bruker originale catalyst drivere med mobility modder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå