Gå til innhold

Lyd drivere til det intergrerte på MSI 845G MS6577

Mempha

Anbefalte innlegg

Jeg har en kamerat som sliter endel her , for han har etintergret lydkort på et MSI kort , som forøvrig alt jeg vet om er at det er et MSI 845G MS6577 .... Om noen kunne hjulpet meg med og finne noen , og gitt meg linken , Så hadde det vært MEGET sniult..

På Forhånd Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, jeg har Asus K8N-E DELUXE Hovedkort Socket 754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid hovedkortet som har vel samme driver som deg ca,

(Realtek ALC850). åssen problemer hadde dere med lydkortet? jeg driver å får blå skjerm og reboot i hytt og pine.. skulle liksom fått det fiksa. har jo reinstallert driver som bare deg og formatert og reinstallert xp. men fikk en reboot igår natt :\

hj33lp :p

Lenke til kommentar

Hmmm , jeg vet ikke selv egentlig , men sånn som jeg forstår det , så er han bare dum han fyren som driver på og stresser med det :thumbup::p hehe , han erikke noe erfaern innen hardware skjønner du , så realtec driverene "funker" ikke ier han ? :hmm: Så ikke vet jeg , men det han har er en "pakke pc" fra HP da.. om noen kan finne noe mere da , så hadde det vært MEGET bra :-D

Lenke til kommentar

Hmm.. Nå vet ikke helt jeg selv , siden jeg ikke er hos han , men kjenner jeg han rett , så har han prøvd og instalert flere drivere , men det bør jo ikke ha noe spess anna innvirkning enn at hans stabilitet på systemet synker eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...