Wetatron Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hei! Har et j***lig merkelig problem her, for å si det mildt. Av og til (somregel) når jeg bruker laptopen min uten USB-mus tilkoblet (bruker en Logitech MX500 eller vanlig Logitech Optical) så hakker den fælt, nettverkstilkoblinger faller ut o.l. Med task manager ser jeg at CPU usage legger seg rundt 80%. Det er ingen nye prosesser som går, og system idle process ligger der den skal være (ie. 97-99). Maskina er en Zepto Z-Note 4100 (aka. (Compal) CL50). Skjønner ikke fletta av dette jeg Takker for all hjelp. --W Lenke til kommentar
Wetatron Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 *bump* ? Håper noen overså dette topicet Ønsker hjelp! Her er et skjermbildet av situasjonen, som for meg fortsatt er helt "teit" om jeg skal si det selv, det er jo selvmotsigende! Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Jeg vet ikke hva dette kan være, men prøv å last ned de nyeste driverene fra ftp://ftp.zepto.dk, spesielt muse driveren... hvis ikke dette hjelper bør du ringe zepto.. de har bra service Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Problemer med høyt cpuforbruk i windows er ikke bærbar pcrelatert. Bumping er ikke tillatt. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg