sew Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Her er tråden du skal diskutere hvilken telefon som er best av S65 og K700i! Hvilken telefon ville DU valgt av K700i og S65? begrunn svaret. K700i: + Kan spille av Mp3 i stereo + Har Radio + Bra VGA kamera + Fint design + Bra oppløsning på skjermen - Ikke minnekortplass - Skjermen er litt liten S65: + Kan spille av aac + VELDIG bra kamera (1,3 mpix) + Veeldig pen og se på + Stor skjerm med grei oppløsning + Bluetooth java! - Ikke radio og mp3 spiller - Mono utgang Jeg ville valgt S65! Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 blir jo litt vel vanskelig å bedømme s65 da den ikke har kommet på markede ennå... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Jeg ville valgt K700, og det har jeg allerede gjort edit: I tillegg støtter jeg opp under Mobildude sin kommentar. Endret 4. august 2004 av SBS Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ville helt klart valgt k700i, den har fantastisk skjerm, bra VGA kamera, blåtann, IR, mp3, radio, kulere design enn s65 - men det er en smaksans. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ville valgt s65 men spørs om den kommer ut i det hele tatt da, ikke som sx1 som ble 1 år forsinket Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ville valgt s65 men spørs om den kommer ut i det hele tatt da, ikke som sx1 som ble 1 år forsinket Elendige argumenter du har. Rettere sagt, ingen argumenter. SX1 ble 6 mnd utsatt. S65 er ikke utsatt i det hele tatt, og ingenting tyder på den blir det heller. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ville tatt S65, grunnet den fysiske skjermstrøllesen, prisen og ikke minst kameraet.. Samtidig kan den spille AAC og har minnekort.. Designet er og rett og slett deilig! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Jeg ville godt for K700..Skjermen er bare helt KONGE!! Å jeg synes designet ikke er bare fint men Nydelig å se på.. Ulempe er jo som sagt at den ikke har minneplass. men det er en mobil å anbefale! Anbefaler den på det VARMESTE! Endret 4. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
thord Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 K700i.. den er en KONGE telefon! er kjempe fornøyd.. liten skjerm?? hm.. synes den er ganske stor jeg, til telefonen å være. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Venter på S65, hvis den duger, skal jeg ha meg den:D Utruli fint design, digg cam, og liker oppstettet på simenes. Opplegget med mapper og sånt:) hvis simenensen ikke holder hva den lover, blir det k700;) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ville helt klart valgt k700. Vet egentlig ikke hvorfor, men har egentlig aldri likt siemens. 65 serien virker også litt stor synes jeg og menyene er litt kjedelige Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 jeg ville valgt K700i, fordi jeg vil heller ha radio enn minnekort, som jeg ikke trenger. dessuten liker jeg sony ericsson veldig godt Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Skjønner hvor dere har det fra at S65 ikke har kommet ut, ettersom flere Expert butikker har den på lager. Det er godt mulig at Expert har kjøpt seg en liten enerett på ett par uker. De har jo hatt den inne i ei uke nå... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Skjønner hvor dere har det fra at S65 ikke har kommet ut, ettersom flere Expert butikker har den på lager.Det er godt mulig at Expert har kjøpt seg en liten enerett på ett par uker. De har jo hatt den inne i ei uke nå... Hva? Ingen expertbutikker har den, har sjekket det i dag. De har forventet den inn 19.08. Sikker på at du ikke blander med CX65?? Lenke til kommentar
parazite Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg fikk en reklamebrosjyre av expert i går og der stod S65 til salgs. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg fikk en reklamebrosjyre av expert i går og der stod S65 til salgs. Hm, ok... Ringte akkurat opp og han kunne sjekke lagerbeholdning på de fleste butikker i Oslo, og ingen hadde den, og han sa forventet var 19.08. Men ingenting er bedre enn at det er feil, og at den er i butikkene allerede.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ville valgt s65 men spørs om den kommer ut i det hele tatt da, ikke som sx1 som ble 1 år forsinket Elendige argumenter du har. Rettere sagt, ingen argumenter. SX1 ble 6 mnd utsatt. S65 er ikke utsatt i det hele tatt, og ingenting tyder på den blir det heller. hvor er den? skulle ha kommet nå Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hvor er den? skulle ha kommet nå Det offisielle fra Siemens er vel 3. kvartal 2004. Vi er vel ikke halveis i 3. kvartal ennå, så Siemens har ennå tid... Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 20 august er datoen fra leverandør...så sånn er det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå