Arctic Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Det er vel en jekkreim du tenker på, og de er jo helt fine til formålet. Legg reimen dobbel i enden, og stikk hull med en syl. Bruk en litt stor skive på skruen. Du får helt sikkert hjelp og tips til plassering av fester hvis du spør noen som har jobbet ombord en stund. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Det enkleste er jo seffølgelig å spør hvordan de andre skal "feste" PC'en sin. Men problemet er sikkert ikke alle har vannkjøling! Jeg skal jallefall ta med dette båndet til båten og prøve! takker for svarene jeg har fått Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Eg hadde teke eit tjukt tjukt tau ned fra taket so den altid henger vannrett. Men den vil sveie veldig masse ei ein storm Ellers synest eg du børr skifte til berbar. Du må komme med innlegg -Pondus- Ole-Johan ?? Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Nå har jeg og en kompis modded litt inni kabbiset.. Først lagde jeg en vanntank av cola-flaske. Borrde og sagte hull nede i fronten for å plassere radiatoren. Festet hardiskene i rammen men oppi 5 1/2 brønnene med strikk. Nå skal alt være klart! PS. Skal prøve å få tak i bilde.. Webcam er for dårli ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå