johnnybravo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 *** Hardware Malfunction Call your hardware vendor for support *** The system has halted *** Dette er en beskjed jeg får ganske ofte nå for tiden... Jeg har nettopp kjøptbygd en ny pc, kjøpt helt nye deler og alt, men jeg får opp denne blue svreen of death som det heter. Delene jeg har i pcen min nå er Abit VT7 hovedkort D-Link Trådløst nettverkskort Ati Radeon 9600 pro ez DVD brenner Maxtor 80 gb hd 1 stk 512 mb ram 1 stk 256 mb ram Hvet noen hvorfor jeg får opp denne meldingen: *** Hardware Malfunction Call your hardware vendor for support *** The system has halted *** Hvis dere hvet det vennligst send isvar da hadde jeg vært veeeeeeeeldig taknemmelig.. Takk for meg.. P.S jeg har prøvd å bytta ram med en annen maskin er ganske sikker på at det ikke er rammen... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Er det det eneste som står i feilmeldingen? Prøv å gå inn på eventviewer/hendelsesliste (du finner den på kontrollpanel - administrative verktøy/tools), og se hvilke errors det ligger der. Som oftest er det feilkoder som du kan få informasjon ut av ved å søke på www.microsoft.com sine sider. Lenke til kommentar
johnnybravo Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Ja det er det eneste som står...: *** Hardware Malfunction Call your hardware vendor for support *** The system has halted *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå