WeeR Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Heisann! Noen som vet om det er mulig å beholde meldinger? Dvs, om det finnes ett program som man kan mellomlagre på pc ellernoe? Nå ligger meldingene på telefonen, men er det kanskje mulig å få de tilbake til sim kortet, så putte det i en ny mobil og så gjenta dette til alle er over? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det er bare å lagre dem på sim-kortet så følger dem med over til din nye telefon. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Er snakk om litt over 100 meldinger tipper jeg, så må nok gjøres flere ganger. (ett sim kort klarer vel bare 12mld?). Hvor velger jeg å overføre de fra telefon til sim kort? Har en Nokia 8310. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vet ikke hvor mange mld et sim kort kan lagre, men det er mer en tolv. Jeg har 17 lagrede selv. Du velger bare å lagre meldingen i akrivet, dermed så havner den i sim-minnet. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvor mange meldinger et SIM kort kan lagre varierer. Det spørs på hvor stor lagringskapasitet selve SIM kortet har. Nyere SIM kort med 32K kapasitet kan somregel lagre 20-30 meldinger, og 250 navn/nummer, pluss ha plass til typiske SIM tjenester (snarvei til påfylling, nr. opplysnings-søk, osv). Lenke til kommentar
Skau Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 kansje nokia pc suite kan hjelp, vis ikke overfører du 12 og 12 mlg med sim-kortet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 float's mobile manager. Ta et google søk så finner du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå