hypers Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) kor er da da er billigast for styling av kabinett eg har tenkt å styla mitt chieftec fulltower og veit ikkje kor da er billigast å kjøpa deler Endret 4. august 2004 av hypers Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 du babler om? :!: Prater du om å sende kabinettet en plass for at noen skal style det for deg? Dette gjør man SELV lakk, dremmel og mange timer arbeid Microplex, 3dfxcool, netconnection, Biltema, glassmestern........ Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 I det minste, PRØV å skriv så me andre kan forstå det... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 www.microplex.no www.3dfxcool.no www.mpx.no Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Som sagt i posten ovenfor. Selfølgelig skal han style selv.... om du tenker deg litt om. Det han spørr om er hvor han kan kjøpe deler (stash) til å style kabbinettet med. Og han skriver nynorsk, som er et eget skriftmål i Norge. Ikke klag. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Som sagt i posten ovenfor. Selfølgelig skal han style selv.... om du tenker deg litt om. Det han spørr om er hvor han kan kjøpe deler (stash) til å style kabbinettet med. Og han skriver nynorsk, som er et eget skriftmål i Norge. Ikke klag. kor er da da er billigast for styling av kabinett Er dette nynorsk? XenZor Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Bare ikke kjøp Kalde katoder hos Microplex. De jeg fikk som skulle være blå så ut som om de var turkis! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 kan ikke gi microplex skylden for at du mener at katodene er turkise og ikke blå. ingenting gale med microplex Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Bare ikke kjøp Kalde katoder hos Microplex.De jeg fikk som skulle være blå så ut som om de var turkis! Da tror jeg bare du har vært uheldig, jeg kjenner 3-4 personer utenom meg selv som har katoder fra microplex, og vi er alle fornøyde Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 I det minste, PRØV å skriv så me andre kan forstå det... Man sjønner lett hva han mener, uansett om det var nynorsken du klaga på eller om han mente hvor man kan få kjøpt deler hen. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 btw så skjønner jeg ikke at det kan være så jævli vanskelig og skrive bokmål slik at resten av forumet slipper stresse sånn.... nynorsk Lenke til kommentar
hypers Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 oki takk for svarene:) Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) ALLE jeg kjenner har katoder fra microplex og alle er fornøyd jeg er litt missfornøyd fordi mine katoder som skulle være rød men di var rosa Endret 4. august 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ok, innser at det var en dumm post... Var i dårlig humør Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Ok, innser at det var en dumm post... "dumm"? Skriv så andre på forumet forstår. Eller kanskje det er dum du mener? Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp det er et fint sted de har masse "fancy" deler hvis du leter litt... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hei! Jeg har ikke noen problemer med å forstå hva du mener www.microplex.no <-- Nr.1 www.3dfxcool.no Det er disse 2 jeg bruker i hvertfall. microplex får du en dropspakke hvis du bestiller fra, gjorde i hvertfall Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hei! Jeg har ikke noen problemer med å forstå hva du mener www.microplex.no <-- Nr.1 www.3dfxcool.no Det er disse 2 jeg bruker i hvertfall. microplex får du en dropspakke hvis du bestiller fra, gjorde i hvertfall hehe, det fikk jeg åsså første gangen... åsså får du en liten radio også ... tror jeg har 4 sånne nå hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå