Xero Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg er ikke sikker på om jeg postet denne i riktig kategori, men hvis den er feilpostet kan bare en moderator flytte den. Saken er: Kan jeg bruke Sony Ericsson CAR-100 med en Sony Ericsson K700i? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Sannsynligvis; ja, men du burde gå i en butikk å spørre om å prøve den før du kjøper Lenke til kommentar
Xero Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Sannsynligvis; ja, men du burde gå i en butikk å spørre om å prøve den før du kjøper Okay, takk. Da drar jeg på elkjøp og spørr om det i morgen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nja, villi prøvd telekiosken eller noe, kan være elkjøp ikke gidder å åpne en pakke Men du kna jo prøve Lenke til kommentar
Xero Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Nja, villi prøvd telekiosken eller noe, kan være elkjøp ikke gidder å åpne en pakke Men du kna jo prøve Vet ikke om noe telekiosken butikk i nærheten av der jeg bor, men jeg prøver elkjøp først jeg. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det fungerer bra......da slapp du den turen. :-) Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 dessuten... om du kjøper det på elkjøp og det ikke virker så har jo dem den fantastiske 30 dager FULL retrurrett saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå