lenny25 Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Holder på å bli gal! Jeg er på Artus Mine i rommet der en dør åpner seg automatisk når plattformen kommer. Jeg klarer ikke å hoppe opp på plattformen. Har prøvd alt, please hjelp! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Litt mer utdyping kunne med fordel vært gitt fra din side, men om jeg skjønte hvor du var, så ta en titt på den andre jkII tråden under hjelp. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Mange som har spilt gjennom spillet? Det har jeg!! Ble litt skuffet av Desan på siste brettet. Hadde hørt at han var vanskelig, men jeg snablet han ned på under 3 sekunder.. Noen bedre? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 ikke akkurat 3 sekunder, men det gikk forholdsvis kjapt, ja. hun derre sidekick-berten hadde jeg større problemer med. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg hadde spilt litt MP før jeg tok noen av dem, og dermed gikk det rimelig greit. På Desan hadde jeg dessuten vanvittig masse items, og jeg tenkte at jeg fikk bruke dem opp... MANGE kuler for rundt meg, så han slo etter dem => han parerte ikke mine slag. Prøvde aldri bare å ta ham, men han var ikke helt det klimakset som bossen i JK: DFII var, nei. Lenke til kommentar
Kviga Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 LOL sistebossen Desann er en stor skam. Bruk force speed så tar du han på 3 sekunder som du sier... Lenke til kommentar
Exar Kun Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Noen som har faktisk har klart det på Jedi Master her?Dessan har litt vanskeligere da enn på padawan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå