NothgaliC Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Hva synest dere jeg bør velge av: AMD 64 3400+ + Abit KV8 Max-3 eller Sapphire ATI X800XT Nå har jeg: Abit NF7-S V2.0 og AMD Athlon XP2800+ og Sapphire 9600Pro Atlantis. Hva synes dere jeg bør velge? Vær så snill og ikke kom med svar som "Du bør heller ha pentium4 3,2 GHz" eller "Du bør ha Geforce 6800". ModeratorEdit: * Dårlig bruk av emnefelt er nå endret * Bruk av dialekt og SMS-språk er vanskelig å lese og skaper irritasjon blandt leserene. Dette er også endret. Vær vennlig å bruk bokmål eller nynorsk i fremtiden, ellers kan du få reaksjoner som advarsler mm. fra moderatorene. Endret 4. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hva bruker du helst maskinen til da? Dersom det er mest spill, ville jeg gått for nytt skjermkort. Også prøv å skriv bedre dersom du kan da... Lenke til kommentar
xylbra Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Ville vel også vurdert et bedre skjermkort hvis du spiller mye.. Vil vel få en relativt stor ytelsesforbedring. Endret 4. august 2004 av xylbra Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Bruker du maskina til? spille Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 ja da er det jo ikke et nytt skjermkort å forakte......men du vil jo få litt mere "sprut" i spillingen med AMD64 prosessor og da......en vurderingsak... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Men prisforskjellen har litt å si også da. og jeg får ca. 2000 kr avslag på alt og dermed vil hvedkort utsyret bare koste 2000. æææh og skjermkortet bare 500 mer? Lenke til kommentar
roolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vrien den der. Jeg personlig ville nok gått for nytt skjermkort i disse DoomIII og Halflife-tider. Særlig dersom du er en spiller. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tror jeg ville gått for skjermkort først. Hvor mye RAM har du forresten? Hvis du har 512 vil jeg si at 512 til er en bra oppgradering. Btw: Dialekt er ikke alltid like lett å lese... ka døkke synst ej skal ha mj? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Skjermkort Du har jo en bra cpu fra før! Endret 4. august 2004 av Mio Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Tror jeg ville gått for skjermkort først. Hvor mye RAM har du forresten? Hvis du har 512 vil jeg si at 512 til er en bra oppgradering. Btw: Dialekt er ikke alltid like lett å lese... ka døkke synst ej skal ha mj? OK jeg skal snakke vanlig nå. jeg har 1 mb ram Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 jeg har 1 mb ram åj......jeg har over 1000 ganger så mye ram som deg..... :!: Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 jeg har 1 mb ram åj......jeg har over 1000 ganger så mye ram som deg..... :!: gb mener jeg GB ikke MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå