Gå til innhold

Religiøs opplevelse!

MortenH

Anbefalte innlegg

Overskriften taler for seg selv. Plutselig hørte jeg ett klikk, og en blåskjerm åpenbarte seg. Jeg trykket på svenskeknappen, men skjermbildet kom ikke opp....

Så tar jeg en titt inn i kassa, og der henger vifta etter det ene festet, det andre var gått føyken!

Men, da ble jeg (ufrivillig) vitne til at shutdown ved for høye temperaturer også virker med Athlon XP!

Bare å sette på ny vifte, og voilla, opp og kjøre igjen.

Det var med en Athlon XP1800+ og MSI K7T 266 Pro2 forresten :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint det virker, så slipper jeg å teste det ut. Har nemlig sett en xp 1800 gå rett opp i røyk.

Bokstavligtalt også. Kabinettet var oppi 90 grader før de fikk slokket det.

Jeg syntest det var dritt tøft, men det skal jeg love han som eide det ikke var!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var et asus hovedkort som var i den maskinen. Lukter dritt inni boksen ennå.

Det eneste dritt med dette kortet som vi har er at vi ikke kan bruke ge-force 4, men jeg trenger ikke den helt ennå har jeg liksom funnet ut.

Men fest viften bedre fast neste gang da gutten min!!!

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

En kammerat glemte å koble til cpu vifta. Kjørte i ca 2 måneder uten vifte på en xp 1600+(husker ikke hvilke hovedkort han har). Oppdaga det da han så at tempen var på ca 70 grader.

Værste av alt var at den var stabil. Han prøvde til og med å overklokke, men da ble den ustabil.

Han har mange vifter i kabinettet ellers, sikkert derfor det gikk bra.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-28 01:09, Lenny skrev:

Det eneste dritt med dette kortet som vi har er at vi ikke kan bruke ge-force 4, men jeg trenger ikke den helt ennå har jeg liksom funnet ut.

Det der er jo bare bull.... Greit nok at det ikke går an å bruke MX-kortene, men hvem gidder vel å kjøpe sånt skvip.

cocheeze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...