jering Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Trenger en kabel som er "sammensveiset" som inneholder 2 PS/2 kabler og en skjermkabel med hann i begge ender. Noen som vet hvor jeg kan finne en slik? Har lett endel uten hell... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Tror det er noe sånt noe på 3dfxcool.no Mulig det er med fler kabler enn du trenger da. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Går vel an å lage dette selv, da, med de kablene du trenger pluss en kabelstrømpe/gaffa utenpå. Lenke til kommentar
opterolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Se i denne kategorien: KVM kabler Har selv en slik kabel som jeg bruker som "skjøt" til en av maskinene mine Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Er det noe sånt du mener? Kalles ofte KVM kabel (Keyboard Video Mouse) og brukes til svitsjbokser som lar deg dele tastatur/mus/skjerm mellom flere PCer Lenke til kommentar
jering Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Akkurat hva jeg mente Kabelen på linken du sendte er utsolgt, så jeg tror jeg går for denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå