Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har etter hvert faatt saa mye ormer og virus og rot paa pcen at jeg bare maa formatere den.

Noen som har noen tips om hva som er lurt aa gjoere i den forbindelse?

Hvilke virusprogram, brannmur og sikkerhetsoppdateringer er det greit aa ha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, du må jo nesten ha virusprogram ja, og kanskje en brannmur, selv kjører jeg PC-Cillin 2004 Internet Security. den er veldig bra, men koster penger. koster rundt 400 kr. hvis du vil ha et gratis antivirusprogram så kan du jo gå for AVG free edtition da. du kan laste ned programmet og registrere det gratis å få en serial nøkkel.

Norton har jo også Antivirus program veit du. så egentlig er det bare å velge å vrake. selv ville jeg ikke valgt Norton. da kan du egentlig velge NOD32 istede. denne er også ganske bra.

brannmur kan du jo velge Outpost Pro Firewall da. en kobinasjon av NOD32 Antivirus og Outpost Pro Firewall så har du ganske god sikkerhet. både Outpost Firewall og NOD32 koster også litt.

Windows update kan være greit å ha. ta å last ned alle de kritiske oppdateringene.

Lykke til uannsett.

Lenke til kommentar

Vil ikke anbefale og bruke 2 anti virus program samtidig.....du kan risikere at maskinen ikke booter etterpå. Fordi begge ligger og scanner filer og boot blocken.

Og resultatet er at de tror den andre er virus og blokkerer da hele maskinen.

Så, finn et antivirus og bruk det.

*Flere kokker, mere søl*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...