Gå til innhold

Doom III noe bra*?


Anbefalte innlegg

Hvordan positivt overrasket?

Jeg hadde håpet at jeg kom til å like spillet da.. jeg hadde ikke store forhåpninger, og spillet ble akkuratt sånn som jeg trodde..

Er det ikke nok at spillet ble akkurat som du trodde da? At spillet skulle være i nærheten å skape en opplevelse på linje med de forrige var jo bare å glemme.

 

Når de to andre kom satt vi jo ikke på nettet å så på skjermbilder, filmer osv. At et spill skal overraske sinnsykt nå er nesten umulig. Vi har jo lest og sett omtrent hele spillet før det kommer ut.

 

Nei det er andre tider nå. Når HL2 kommer blir det den samme diskusjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget bra, jeg kjører det i 1280x1024 på high quality å ligger på rundt 30-40 fps, dette spillet funker faktisk å spille uten super framerate, grafikken er LANGT over Farcry på alle måter, men du må vell spille det på mere en medium kvalitet for å virkelig se det.

 

Amd xp 2500+ (barton)

1024 MB DDR (twinmos)

Radeon 9800 pro 128 (sapphire)

 

har defragmentert HD før install

 

Bildene er i 50% størrelse...

 

shot00272HalfSize.jpg

 

shot00471HalfSize.jpg

 

shot00481HalfSize.jpg

 

shot00581HalfSize.jpg

 

shot00608HalfSize.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Og disse idiotiske bevegelsene fra andre spill har seff ikke diss monstrene? Her beveger de seg troverdig?

bevegelsene er egentlig ingenting annet enn spektakulære, hvordan en demon f.eks kryper langs veggen for så å kaste seg ned på bakken og reiser seg opp,de har gjort en utrolig god jobb.

 

de har leid inn en faglært person til å skrive historien, og den er egentlig helt ok.

et eksperiment til en smågal professor går galt, porten til helvete åpnes og du er nesten alene på en romstasjon på mars, mens du prøver å komme deg ut så holder du kontakt med en overordnet som prøver å lede deg til vennlige soldater, samt få deg ut fra stasjonen, oppi alt dette så får du vite mer om hva som har skjedd osv. målet er jo å gi deg den følelsen av at du er ca helt alene på en romstasjon som er stappfull med demoner/monstre, du får skjelden muligheten til å slappe av i spillet og du må konstant følge med.

 

er dette så mye dårligere enn historier i andre spill ?

Lenke til kommentar
Og disse idiotiske bevegelsene fra andre spill har seff ikke diss monstrene? Her beveger de seg troverdig?

bevegelsene er egentlig ingenting annet enn spektakulære, hvordan en demon f.eks kryper langs veggen for så å kaste seg ned på bakken og reiser seg opp,de har gjort en utrolig god jobb.

 

de har leid inn en faglært person til å skrive historien, og den er egentlig helt ok.

et eksperiment til en smågal professor går galt, porten til helvete åpnes og du er nesten alene på en romstasjon på mars, mens du prøver å komme deg ut så holder du kontakt med en overordnet som prøver å lede deg til vennlige soldater, samt få deg ut fra stasjonen, oppi alt dette så får du vite mer om hva som har skjedd osv. målet er jo å gi deg den følelsen av at du er ca helt alene på en romstasjon som er stappfull med demoner/monstre, du får skjelden muligheten til å slappe av i spillet og du må konstant følge med.

 

er dette så mye dårligere enn historier i andre spill ?

Ser limsom ikke mindre fram til det nå :!:

Lenke til kommentar

Ke det gåri med syting, Doom3 e et skrekk spill, gamplayet e bra, ser ikkje noe gale me doom 3.

Grafikken e bra, kjønner ikkje at du kunne gi det en 9'er.

 

Uansett, Doom 3 = skrekk Spill, å viss du e så redd for å spille det at du skal klage på gameplayet ? nei, da kan du holde det for deg selv, og btw, du løper ikkje i de samma gangene over å over, men du er på mars, en research lab, kor de har dårli med lys, og ikkje alt er perfekt, men, ingenting e make, ifless du dauer hele tiden å starter på nytt :p

 

 

Grafikk 10

gameplay 10

sound 8 (Siden eg ikkje har Surround)

 

 

Sånn, slutt med sytingen

 

 

(dyslexi viss noen lurer :blush: )

Lenke til kommentar

Grafikken er fortsatt litt fra perfekt, texturene kunne vært enda skarpere, spesielt på bakken/vegger o.l. Mye kanter på menneskene. Gir spillet en 9/10 siden jeg ikke har sett så imponerende og god grafikk i et spill før. :)

Atmosfæren i dette spillet er meget god, utrolig god stemning..

 

Gameplay:9/10

Grafikk: 9/10

Multiplayer: ?

Varighet: 8/10

Og selvfølgelig Lyd: 9/10

:D

 

edit: leif :ermm:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar

jeg vil si at det beste(værste?) med spllet er når plutselig allr lysene går og du hører hjerteslagene som går fortere å fortere.plutselig høres en kvinne/jente stemme bak deg som sier : 'help me' eller 'come here'

du snur deg raskt med høy puls å ser at ingen er dær..huff...skummelt :p

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt doom3 i 1 time me 1024:768 medium quality kan jeg trygt si at dette er det best lagde spillet jeg noensinne har spilt. Måten metallet blir bøyd når enn stalker kryper ut igjennom trappetrinnene og setter fingra akkurat hvor den skal er så utrolig fett! Måten maskinene funker på spillet er så utroolig fremtidsbasert og genialt at det er bare til å stoppe opp å beundre arbeidet.

Atmosfæren i spillet er det beste av alt! 10/10 til doom3! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...