Gå til innhold

Doom III noe bra*?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når du tar det ut av esken og legger cd etter cd i (3 cd`er), og når du endelig er ferdig, så starter du spillet og holder på å dø av glede og spenning. du starter new game og trasker rundt i gangene og så får du ett oppdrag om å finne en professor som driver og holder på med porten til helvete, men så klarer de ikke å holde den tilbake og den åpnes så er det hele igang. løper rundt i gangene som er bekk mørke med lommelykt , og plutselig kommer det en kar snikenes bort til deg og begynner å slå eller skyte deg. og når du tar opp haggla for første gang er det en suprise :p. du hører skrikene i gangene og på radioen din , så kommer det værre og værre monstre. og det blir bare fler monstre som kommer samtidig og noen er bak deg , noen forran, og noen står i mørket og venter på deg, og de skremmer vettet av deg.

 

 

Mer avslører jeg ikke.

 

Men Doom 3 , :thumbup: det er helt rått

 

du må ha en god hardware da.

 

Doom 3 :love::love::love:

Lenke til kommentar

Dere som klager på gameplay; hadde dere ventet dere noe annet. DOOM var med på å finne opp FPS-sjangeren. Er det noe vi forbinder med ekte FPS, så er det jo DOOM.

Jeg forventer meg absolutt ingenting av gameplayen enn det som er en selvfølge, FPS.

 

Som om det skulle være en overraskelse at man kun går rundt i mørke ganger++ og skyter monstre, DOOM er ikke mer enn det, og det kommer forhåpentligvis aldri til å bli noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spillt nåkk for å dømme det enda.. men grafikken er Rå!

 

Men jeg har det problemet, at med en gang det skjer noe skummelt slår jeg av :blush:

 

jeg har så DAMN lyst å spille igjennom spillet, men takler det ikke.. :blush:

Samme her. Har ikke spillet enda, men tipper jeg kanskje såvidt tør å spille det. Kanskje. Har spilt litt Silent Hill 2, men det kan kanskje ikke sammenlignes...

Lenke til kommentar
Dere som klager på gameplay; hadde dere ventet dere noe annet. DOOM var med på å finne opp FPS-sjangeren. Er det noe vi forbinder med ekte FPS, så er det jo DOOM.

Jeg forventer meg absolutt ingenting av gameplayen enn det som er en selvfølge, FPS.

 

Som om det skulle være en overraskelse at man kun går rundt i mørke ganger++ og skyter monstre, DOOM er ikke mer enn det, og det kommer forhåpentligvis aldri til å bli noe mer enn det.

Nei, jeg hadde ikke ventet meg noe annet, MEN jeg hadde kanskje et lite håp om at jeg skulle bli positivt overassket, men den gang ei.. :no:

Lenke til kommentar
Dere som klager på gameplay; hadde dere ventet dere noe annet. DOOM var med på å finne opp FPS-sjangeren. Er det noe vi forbinder med ekte FPS, så er det jo DOOM.

Jeg forventer meg absolutt ingenting av gameplayen enn det som er en selvfølge, FPS.

 

Som om det skulle være en overraskelse at man kun går rundt i mørke ganger++ og skyter monstre, DOOM er ikke mer enn det, og det kommer forhåpentligvis aldri til å bli noe mer enn det.

Nei, jeg hadde ikke ventet meg noe annet, MEN jeg hadde kanskje et lite håp om at jeg skulle bli positivt overassket, men den gang ei.. :no:

Var det noe spesielt du håpet på?

Lenke til kommentar
Dere som klager på gameplay; hadde dere ventet dere noe annet. DOOM var med på å finne opp FPS-sjangeren. Er det noe vi forbinder med ekte FPS, så er det jo DOOM.

Jeg forventer meg absolutt ingenting av gameplayen enn det som er en selvfølge, FPS.

 

Som om det skulle være en overraskelse at man kun går rundt i mørke ganger++ og skyter monstre, DOOM er ikke mer enn det, og det kommer forhåpentligvis aldri til å bli noe mer enn det.

Nei, jeg hadde ikke ventet meg noe annet, MEN jeg hadde kanskje et lite håp om at jeg skulle bli positivt overassket, men den gang ei.. :no:

Var det noe spesielt du håpet på?

En overasskelse.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...