jasco Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Ett lite spm.. har en mx900 mus.. begynner og gå litt 'hakkete' på matta. Finnes det noe sted jeg kan kjøpe små sånne plastlapper og klistre under musa? Tror jeg har hørt noe om dette før... No need.. fant http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGMS Endret 4. august 2004 av jasco Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Sånn gammeldags DYMO pregetape funker fint. Ellers finnes det spesielle puter, tror de heter mouse- skatez eller noe slikt. Endret 4. august 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
jasco Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Stemmer det. Microplex hadde Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Men er det ikke billigere å lage til noe selv? Med tanke på at dette kommer på over 100kr (eller 150+ hvis du er heldig), så hadde jeg heller funnet noe industriteip elns Lenke til kommentar
texaco Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 steg1: rot i skuffen til du finner normal teip steg2: lag små biter steg3: fest de små bitene du laget i steg2 under musa Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Helt vanlig skrivebordstape funker fint (sånn scotch tape som blir bortimot gjennomsiktig når du klistrer den på papir) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå