Mobilguiden666 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har lenge irritert meg over at man hele tiden må inngå kompromiss når man kjøper en ny telefon. 7610 har bra kamera men mangler radio og MP3. S65 som jeg har ventet lenge på er liten og har ett kjempekamera, MEN manglerm MP3 og radio. 6610i har radio, men mangler MP3. E700 er liten og lekker samt bra kamera, MEN mangler radio osv. Pr. dags dato er det vel kun Nokia 6230 som har ALT, men skjermen er ikke den beste. Når kommer første mobil som har alt dette i ett lite format? Det som jeg mener burde være i den ultimate telefonen er: MINIMUM 65.000 farger TFT skjerm Radio Mp3 minnekort Btooth 1.3 MP kamera Push-to-talk Edge S65 er SÅ nær......... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det har foreløpig ikke blitt lansert noen telefoner med slike specs... Den nærmeste må vell være Nokia 6260. den har Mp3 og radio i stereo og en bra skjerm. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Sony Ericsson S700i har mp3, Radio, minnekortplass, 1,3 mp kamera og stor skjerm med 260.000 farger og høy oppløsning, men den har ikke EDGE eller push-to-talk. Den kommer i fjerde kvartal i år. Info: Mobil-review Endret 4. august 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 HelloMoto E398 nærmer seg også :-) Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 HelloMoto E398 nærmer seg også :-) men den har ikke PTT,edge eller 1.3 MP kamera...skulle gjerne ha kjøpt den men var ikke sikker om den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Mobilguiden666: Du glemte en liten detalj på lista di. Mp3 må selvfølgelig være i stereo. Endret 4. august 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hvordan blir det med 6630 da, hva har den? Har blitt fra stjålet min 6600 og vurderer å vente til den kommer.. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det har foreløpig ikke blitt lansert noen telefoner med slike specs... Den nærmeste må vell være Nokia 6260. den har Mp3 og radio i stereo og en bra skjerm. Siemens Sx1 har alle de tingene... Den har også nesten dobbelt så bra skjerm som Nokia 6230. Skjermen på den er dårlig! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Siemens Sx1 har alle de tingene... Den har også nesten dobbelt så bra skjerm som Nokia 6230. Skjermen på den er dårlig! Skjermen på 6230 er langt i fra dårlig.. faktisk en av de beste i klassen, den er bare litt liten.. mener enkelte.. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Skjermen på 6230 er langt i fra dårlig.. faktisk en av de beste i klassen, den er bare litt liten.. mener enkelte.. Den er nok ganske dårlig... alle de nyeste mobiltelefonene nå kommer med en TFT skjerm og den minste oppløsningene på alle mobiltelefonene på markedet er 128 x 128 og denne oppløsningen har 6230! derfor er skjermen dårlig(!) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Skjermen er jo ikke dårlig selv om den er liten.. 6230 har TFT skjerm.. dermed er jo ikke den dårlig.. men den er liten, ja.. men ikke dårlig.. langt i fra.. men det kommer jo selvfølgelig ann på hvordan du ser på dårlig.. hadde skjermen vært dårlig så hadde den bare hat 4xxx farger og vært av den gamle typen. husker aldri hva de heter.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Kan tilføye at skjermen til Nokia 6230 selv om det er TFT,så suger den i sollys.Det fikk jeg erfare da jeg og min halvbror som har denne mobilen var ute og badet i Trondheims fine sommervær.Gikk ikke annt til å se noe på skjermen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vel.. der kan jeg si meg enig.. Men er ikke det noe tft sliter med generelt? Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Mobilguiden666: Du glemte en liten detalj på lista di. Mp3 må selvfølgelig være i stereo. han glemte også en annen kriterie. mobilen bør være liten og lett. samme hvor mye digg du stapper inn i en mobil, hvis den er en plage å ta med seg! og hvorfor sier folk det er umulig å se noe på en TFT skjerm, når jeg ser greit (ikke supert, men greit) på min skjerm i sollys. den er av den gamle typen. og det har IKKE noe med at jeg bor på østlandet hvor det nesten ikke er sol Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 vel, da dekker jo 6230 nesten alle kriteriene, utenom push to talk og 1.3 mp kamera Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Siemens Sx1 har alle de tingene... Den har også nesten dobbelt så bra skjerm som Nokia 6230. Skjermen på den er dårlig! SX1 har ikke akkurat 1.3Mpixel kamera, så den har nok ikke alle de tingene nei. Dobbelt så bra skjerm?? Hvordan måler du det? Skjermen på 6230 er mindre, så er det det som teller, er 6230 sin skjerm dårligere, men jeg mener den er mye mer lyssterk og klar enn SX1 sin skjerm. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 SX1 er jo konge! Men, MÅ du ha telefon med 1,3 MP kamera? Da må du finne deg bukser med stooore lommer Lenke til kommentar
simson Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvordan blir det med 6630 da, hva har den? Har blitt fra stjålet min 6600 og vurderer å vente til den kommer.. Nokia 6630: 65 000 farger TFT Mp3 1.23 megapixel RS-MMS Minnekort Bluetooth IrDA WCDMA+EDGE-bredbåndstilgang Men: Trolig IKKE radio (selv om Mobile Review hevder dette) Ikke Push to talk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå