Gå til innhold

Stor applaus til Whitebox ... nemlig

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Uhm.. :innocent: jeg har fått sporingsnummer, og i tillegg en "gratis" oppgradering fra 60gb 5400rpm til 7200rpm for den lange ventetiden..

Vel, da må jeg bare føye meg inn i rekken og si takk, og beklage min "sytete" oppførsel...

Honnør til whitebox, nå gleder jeg meg fryktelig til å hamre løs på underverket :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Du må ta initiativet selv (...) Er bare å spørre, kreve litt kanskje.

Jasså, så man kan ikke forvente at en vare faktisk blir postet etter at man har bestillt den. Man må ringe å mase litt?

Jepp, flotters Whitebox :roll:

Sa jeg at det var en bra ting? :hrm:

Lenke til kommentar

Dette hadde løst problemet med leveringstid :

En lageroversikt, hvor man hadde sett om den valgte laptopen hadde alle nødvendige komponenter på lager, og en forventet dato på de komponentene som er under bestilling.

Det er jo flere nettbutikker som viser dette, og sparer nok en del småsure hendvendelser bare på grunn av dette.

Det er mye enklere å forholde seg til en faktisk dato, og prisene er jo såpass gode at jeg tror whitebox bare hadde vunnet tillit, og ikke mistet kunder på dette.

Men, min lapp, er på vei, nå er flaskehalsen posten!

Lenke til kommentar

Tja,

Det er nå så-så å måtte vente i rundt 21 (?) dager på laptop'en. Og det er ikke akkurat en nyhet at man må vente på Whitebox. Det minner meg jo rimelig mye om løftene jeg fikk; 2.000,- i kompensasjon + "masse ekstrautstyr". Og jeg har jo selvsagt ikke sett noe til det ene eller andre.

At jeg fikk min laptop tilbake var et under i seg selv, 4 måneder etter at jeg sendte den til Whitebox...

janed: Jeg håper for din skyld at maskinen ikke går i stykker!!

Regards,

Christoffer

Lenke til kommentar
Tja,

Det er nå så-så å måtte vente i rundt 21 (?) dager på laptop'en. Og det er ikke akkurat en nyhet at man må vente på Whitebox. Det minner meg jo rimelig mye om løftene jeg fikk; 2.000,- i kompensasjon + "masse ekstrautstyr". Og jeg har jo selvsagt ikke sett noe til det ene eller andre.

At jeg fikk min laptop tilbake var et under i seg selv, 4 måneder etter at jeg sendte den til Whitebox...

janed: Jeg håper for din skyld at maskinen ikke går i stykker!!

Regards,

Christoffer

Det mest underlige med slike episoder er at jeg ikke skjønner at de våger å gjøre det sånn. Det hadde vært gøy å vite hva de selv tenker om slike ting. For historien din har jo lite med flaks/uflaks å gjøre, de hadde plenty av muligheter til å løse det lenge før det kom så langt.

Lenke til kommentar

Har bestillt 2 stk CL56 fra whitebox.

Fikk 2stk 80gb harddisker og veske til begge to ink. i prisen som er 15748.- pr stk ink. frakt...

Så nå får jeg bare vente og se hvor lang tid det tar å få dem oppover.

Har handlet før hos whitebox og vært godt fornøyd med dem..

kjøpte tidligere CL50...hadde den i 3 uker... fant ut at jeg ikke dadde bruk for den.

Det gikk ca en uke så hadde jeg pengene på konto...Flott levert av whitebox

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har bestillt 2 stk CL56 fra whitebox.

Fikk 2stk 80gb harddisker og veske til begge to ink. i prisen som er 15748.- pr stk ink. frakt...

Så nå får jeg bare vente og se hvor lang tid det tar å få dem oppover.

Har handlet før hos whitebox og vært godt fornøyd med dem..

kjøpte tidligere CL50...hadde den i 3 uker... fant ut at jeg ikke dadde bruk for den.

Det gikk ca en uke så hadde jeg pengene på konto...Flott levert av whitebox

Skamnice. Eneste jeg bekymrer meg for når jeg hører sånt er at noen må de svindle for å ha råd til å gi bort slike ting.

Lenke til kommentar

Tok kontakt med whitebox nå angående innkjøp av 10stk 1557cl maskiner...

Whitebox var villige til å gi meg 400 kr i rabatt per maskin + gratis DVD brenner (+&-) til hver maskin.

Dette var ikke så verst syns jeg. Kommer tilbake med resultater av kjøp hvis tilbudet faller i smak hos mine medelever...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...