Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) For en tid tilbake var en venn av meg så uheldig at han sølte brus over hele laptoppen min. Jeg er ikke sikker, men tror den sa takk og farvel for godt. Jeg skrudde den iallfall av og sendte den til rep. Jeg fikk maskinen fiks ferdig, gratis (!), en dag etter. Deretter sendte jeg den til dem og ba om en oppgradering til en CL 56 (jeg hadde fra før en CL 50). De sa de skulle gi meg en helt ny maskin og jeg tenkte at det måtte bli dyrt. 2500,- + mva fikk jeg det for. I tillegg ble den levert fort som svint tilbake til meg. Det eneste jeg ikke var helt fornøyd med, var at jeg måtte spør etter sendingsnummer. Jeg fikk det tilbake på mail på minuttet. Her er hva jeg fikk for 3100,- : ATI Radeon 9000 64 mb -> 9700 128 mb Nytt chipset Ny skjerm Nytt kabinett Foruten det så hadde jeg 1 GB ram og 7200 rpm's disk i den gamle, som de overførte. Virker som om noen er velsignet med god service fra dem. Endret 4. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Det må jeg si var virkelig bra service, for tidligere så var det ikke akkurat alle som var enig i at Whitebox hadde god service. Men ser ut til at det kanskje har snudd nå? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Kanskje de har skjerpa seg litt? Bra det der! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 wh1te og Whitebox, weird Det var jo utrolig bra service da. Sånne trenger vi fler av. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hmm ja , jeg måtte vurdere sterkt å svare i denne tråden fordi vanligvis kommer det en eller annen lynsjemobb som har i oppgave å flå deg. Så her har dere mere bacon på bålet, som du ser på innlegget over har det allerede begynt med mistanker og paranoia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 hmm ja , jeg måtte vurdere sterkt å svare i denne tråden fordi vanligvis kommer det en eller annen lynsjemobb som har i oppgave å flå deg. Så her har dere mere bacon på bålet, som du ser på innlegget over har det allerede begynt med mistanker og paranoia. Ja, vi to er onde, utspekulerte mennesker som får det vi bestiller fra Whitebox Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) ja du er født den 15 oktober, jeg den 19 (født samme år) og, ditt navn begynner på K mitt og, vi har samme laptop. Og vi blir begge bannlyst når WB kommer fram i lyset. Du er min 4 dagers født for tidlig tvilling. Spør vi noen astrologer ellerno så får vi sikkert et svar som sier at venus krasja i jupiter som i gjen dytta saturn så den snurra så kraftig at den fikk en ring rundt seg. Og det i gjen ga oss en overnaturlig osv... (var ikke den fin?) Vel nok OT for i natt.. Endret 7. august 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
janed Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Vel, da har jeg på "eget ansvar" bestilt meg pc fra whitebox, tilogmed etter å ha lest diverse omtaler vedr. bedriften. Det endte opp med en CL1557, da denne bare virker helt utsøkt til en fabelaktig pris for en student som meg! Så da får vi se da, om l`toppen kommer i velholdt tilstand, innen rimelig tid! Fortsettelse følger... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 makan til god service det var da...flott ... sleke må vi ha flere av ja.. Lenke til kommentar
janed Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jepp, da har det gått 9 dager siden bestilling over nett, ingen pc enda, venter i spenning. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du kan ikke regne med helgen. Men å ringe hjelper bestandig, mas om å få sporingsnummer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jepp, da har det gått 9 dager siden bestilling over nett, ingen pc enda, venter i spenning. Du må ta initiativet selv. En kompis fikk maskin av dem på døren, dagen etter han ba om det. Er bare å spørre, kreve litt kanskje. Lenke til kommentar
janed Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jepp, kan nok stemme, tok en telefon tidligere i dag, og fikk beskjed om at l`toppen skulle komme i løpet av uken, og en beklagelse på lang behandlingstid. Lenke til kommentar
tfx Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har en CL56 som funker som bare det. Hadde en død pixel på skjermen når jeg fikk den, ringte de, og forklarte situasjonen og de beklaget på det sterkeste. Fikk helt ny skjerm, oppgradering til 1 gig ram, samt ny skjerm og maskinen levert på døren 2 dager etterpå. (Tromsø) GENIAL service! Lenke til kommentar
janed Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja, da går dagene, og ingen pc... Jeg har ringt 2 ganger, fått beklagelse og... "den er på vei, kommer i løpet av en 2-3 dager" Vel, mulig den er på vei men nå har jeg også sendt en purremail med spørsmål om sendingsnummer, uten svar så mon tro... Jeg bestilte en CL1557 den 08/08, det har sannsynligvis hvert stor pågang pga. skolestart, men jeg savner en uttalelse som holder mål.. Vel, tilbudet er såpass bra at jeg blir vel å vente, men det kan være lykken snur, og tar seg en tur på psdata.no eller multicom.no i stedet.. Lenke til kommentar
janed Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Denne mulige erstatteren kan jo også gjøre jobben.. Lenke til kommentar
janed Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 En ny telefonrunde til whitebox i dag, og den er fremdeles ikke sendt. De hadde fått inn deler i går, og lovet nå at i morgen, fredag, ja da skal den være ferdig til sending. Jeg ba så om å få tilsendt en mail med sporingsnummer så fort den var sendt, og så får vi se da, om det kommer noe mail i morgen som lovet.. Jeg har i dag kraftig vurdert å avbestille, men de skal få en siste frist til i morgen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Trippelpost med whine Lenke til kommentar
janed Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jo, det har du vel rett i, men hvis man ser på det fra den annen vinkel, så kan det jo være at de sender pc`en i morgen, sammen med sporingsnummer på mail... (som avtalt pr. telefon) Det ville iallefall slukket "syte" behovet til undertegnede.. (og muligens forhindret en påfølgende kvadruppelpost dynket i "whine"... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå