kaiern Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 A Perfect Circle - Thirteenth Step 5345643[/snapback] heiheihei.. Gjett hvem som har'n på LP! Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 A Perfect Circle - Thirteenth Step 5345643[/snapback] heiheihei.. Gjett hvem som har'n på LP! 5346123[/snapback] Jeg vil ha! Hvor var det du fikk tak i den? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 A Perfect Circle - Thirteenth Step 5345643[/snapback] heiheihei.. Gjett hvem som har'n på LP! 5346123[/snapback] Jeg vil ha! Hvor var det du fikk tak i den? 5346138[/snapback] eBay Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Vel, blir litt feil å si kjøpte, fikk de til jul av søstra mi... Men ønsket meg de, og hadde kommet til å kjøpe de uansett: Testament - The New Order Testament - First Strike Still Deadly Anbefaler sistnevnte for ALLE "metallhuer" der ute. Seriøst den beste plata jeg har hørt på lang tid. De gamle cd'ene til Testament lider veldig under dårlig lyd/produksjon, så hvorfor ikke høre dette fantastiske bandets klassikere i crisp-clear produksjon? Ser du First Strike Still Deadly et sted, for all del, kjøp den. Garanterer frysninger, og kanskje whiplash etter for mye headbanging... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Fem på en gang i går: Dream Theater - Images and Words Dream Theater - Awake James LaBrie - Elements of Persuasion Iron Maiden - Edward the Great Iron Maiden - Dance of Death Elements of Persuasion er den jeg likte best. De andre platene kjente jeg jo noenlunde fra før av, men hadde de ikke i samlingen... LaBrie solo har jeg ikke hørt, og han overrasket stort, på en svært positiv måte. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Fikk til jul: Die Toten Hosen - Auswärtsspiel Die Toten Hosen - Damenwahl Die Toten Hosen - En Mision del Senor: Live in Buenos Aires (Live DVD) Die Ärzte - 13 Die Ärzte - Planet Punk Die Ärzte - Wir wollen nur deine Seele Die Ärzte - Rock & Roll Realschule (Live-DVD) Bestilte nettopp disse fra cdon.com: 1349 - Hellfire Blood Red Throne - Altered Genesis Disiplin - Anti-Life Falkenbach - Heralding The Fireblade Ofermod - Mysterion Tes Anomias Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Wee, følgende godskive er nå i hus: Og jeg betalte 0,- for den! Lenke til kommentar
puts Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Siste CDen jeg _kjøpte_ var vel "Dead Prez - RBG" genial plate.. Men jeg _fikk_ "RATM - Evil Empire" og "TTC - Bâtards Sensibles" til jul BTW Oovz, Gangstarr eier Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Opeth - Ghost Reveries (2LP) Mastodon - Leviathan (picLP) Genesis - Invisible Touch (LP) Camel - The Snow Goose (LP) The Doors - Wiers Scene Inside the Gold Mine (2LP) Barclay James Harvest - Turn of the Tide (LP) Isis - Panopticon (2LP limited) =D=D=D Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kaiern : Mange fine kjøp der, men vær snill og brenn den Genesis skiva. Du gjør verden en tjeneste Siste som straks er underveis - Mindgrinder - Riot Detonator på vinyl Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 vær snill og brenn den Genesis skiva. Du gjør verden en tjeneste 5349703[/snapback] Jeg har Abacab på vinyl. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Kast den på bålet til Kaiern. Nå! /Rister av seg vemmelsen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Neh, satser på å finne en som er nyfrelst på Genesis og som dermed er villig til å kjøpe alt av de...inkludert denne mannskiten. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Kast den på bålet til Kaiern. Nå! /Rister av seg vemmelsen 5349736[/snapback] Den avr billig, så jeg kjøpte. Endret 28. desember 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Noen som har noen Perfect Circle og Audioslave plater å anbefale? Skal sjekke dem ut. Se om de er noe bra. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Har aldri likt Audioslave noe særlig, men A Perfect Circle sin debutplate, Mer De Noms er kos. Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Noen som har noen Perfect Circle og Audioslave plater å anbefale? Skal sjekke dem ut. Se om de er noe bra. 5349987[/snapback] Audioslave sitt siste album Out of Exile så høres de mer ut som ett band og ikke bare en blanding av RATM og Soundgarden, så jeg vil nok anbefale det albumet. Av A Perfect Circle vil jeg anbefale Thirteenth Step, den er betydelige bedre enn eMOTIVe, Om den er bedre enn Mer De Noms kan jeg ikke utale meg om siden jeg ikke har hørt på den enda. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Mastodon - Leviathan (Limited Festival Edition) 50% pga. musikken, 50% pga. outstanding coverart! Det coveret skal dei ha creds for! Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Ikke kjøpt selv, men fikk til jul: Enslaved - Isa Ganske bra egentlig EDIT: Forresten, er det bare jeg som irriterer meg over tullete plateprodusenter som sender ut cder med papircover/papiromslag rundt vanlig cover? Endret 29. desember 2005 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå