sphinn Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 King Crimson - In The Wake Of Poseidon På vinyl.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 King Crimson - In The Wake Of Poseidon På vinyl.. 5312182[/snapback] Vinyl <3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kjøpte i dag: Frank Zappa - The best band you never heard in your life Pendragon - Believe Begge til 199 per stykk Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Kyuss - Blues for the Red Sun Isis - Oceanic: Remixes/Reinterpretations Røyksopp - The Understanding Leaving Earth - The Cosmic Abyss Kruft - A Brief History of Dentistry André Hardang Borgen - Barokken Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway 5315947[/snapback] Ahh Kos deg med den du. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Genesis - The Lamb Lies Down on Broadway 5315947[/snapback] Ahh Kos deg med den du. 5315988[/snapback] Indeed. Virkelig flott album :---) Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 André Hardang Borgen - Barokken Hvordan er denne? Forresten må jeg si at jeg bare syntes noe særlig om Fennesz-remixen av Isis (den var til gjengjeld knall). Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 André Hardang Borgen - Barokken Hvordan er denne? Forresten må jeg si at jeg bare syntes noe særlig om Fennesz-remixen av Isis (den var til gjengjeld knall). 5316068[/snapback] Jeg syns det er ei god skive, men ikke noe fantastisk. Angrer ikke på de 40 kronene jeg brukte på den. Har ikke hørt noe av Borgen tidligere, men må si at den ga mersmak. Veldig eksperimentell, ikke så mye rolig "space ambient". Mye god støy å høre på, rett og slett. Er ikke helt sikker på om jeg forstod deg rett, men jeg syntes Fennesz-remixen var god. Veldig rolig intro til resten av plata, som samtidig sier en del om hva slags musikk det er. Mike Patton skuffet derimot. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ghostface Killah - Ironman Ghostface Killah - Supreme Clientele Nas - Stillmatic The Perceptionists - Black Dialouge Jill Scott - Who is Jill Scott? Alt var julegaver. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg syns det er ei god skive, men ikke noe fantastisk. Angrer ikke på de 40 kronene jeg brukte på den. Har ikke hørt noe av Borgen tidligere, men må si at den ga mersmak. Veldig eksperimentell, ikke så mye rolig "space ambient". Mye god støy å høre på, rett og slett. Kjøpt på nett? Er ikke helt sikker på om jeg forstod deg rett, men jeg syntes Fennesz-remixen var god. Veldig rolig intro til resten av plata, som samtidig sier en del om hva slags musikk det er. Jeg synes den var (knall)god ja. Hjalp kanskje at han hadde utelatt vokal :] Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Candlemass - Candlemass til min far. Moonsorrow - Kivenkantaja til dama. Har veldig lyst på begge selv. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 madrugada - live at blabla. Husker ikke helt hva det var Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kjøpt på nett? Kjøpt på Klubb Kanin. Lå blant en haug andre cder. Om du er interessert kan du kjøpe den på www.tibprod.com Jeg synes den var (knall)god ja. Hjalp kanskje at han hadde utelatt vokal :] Hehe, kan stemme bra det. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Bo Hansson : - Lord of the rings - Ur trollkarlens hatt Begge LP'ene er utgitt i 1972 og kostet 200kr brukt. Litt info Endret 21. desember 2005 av TAAB Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Håhå! A Perfect Circle - Thirteenth Step (2LP) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Rush - Hemispheres Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Roadrunner United. Sinnsykt digg plate. Begynner å bli en stund siden, men det blir vel noe nytt etter jul, tja. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Forhåndsbestilte nettopp Devin Townsend - Synchestra ltd. ed. fra play dått kåm: http://play.com/play247.asp?pa=sr&page=tit...CD&title=857556 YAY! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Siste plata jeg kjøpte var en bursdagspresang til onkel! =) (Håper ikke han leser dette btw ) Thomas Dybdahl - One day you'll dance for me New York Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå