kvikks Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Ble disse i forrige uke; Godspeed You Black Emperor - Yanqui U.x.o Meshuggah - Chaosphere Neil Young - On The Beach Bjørk - Medulla Nå skal eg springe å snappe opp nye Tussler plata Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Guns N' Roses - Greatest hits Flott plate Lenke til kommentar
joolae Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Det er allerede et år siden sist jeg kjøpte cd Jeg kjøpte vel Rainbow av Ayumi Hamasaki eller noe sånt. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 er det bare jeg som ikke liker sånne "best of.."-cder så fryktelig godt? 1 Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 er det bare jeg som ikke liker sånne "best of.."-cder så fryktelig godt? nope... du er ikke aleina! har veldig få greatest hits plater, de eg har har eg pga. artisten har lansert noen nye låter på de.. Men Bob Dylan Greatest Hits Vol 2 er fantastisk... bør være i alle musikksamlinger. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Deep Purple - Machine Head Metallica - Master of Puppets Nine Inch Nails - The Fragile Dream Theater - The Train of Thought Avantasia - The Metal Opera Arch Enemy - Anthems of Rebellion Dette ble en dyr investering, men det er allerede kommet mye nytelse ut at det Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 "Der FC St. Pauli ist schuld, daß ich so bin" kjøpte den kun for man på denne cdn finner Turbonegers ; I Got Erection på tysk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Windir - Valfar, ein Windir Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Er i posten nå: - Borknagar - Epic (2004) - Winds - The Imaginary Direction Of Time (2004) Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bobby Conn - Rise Up! Bobby Conn - The Golden Age Bobby Conn - The Homeland Tool - Lateralus Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bobby Conn - Rise Up!Bobby Conn - The Golden Age Bobby Conn - The Homeland Tool - Lateralus Meget fet musikk. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Meget fet musikk. Seff. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Purify: Roxormusikk, skulle kjøpe Homeland, men fant den ikke Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Xploding Plastix - The Donnamatic singalongs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bobby Conn - Rise Up!Bobby Conn - The Golden Age Bobby Conn - The Homeland Tool - Lateralus Go you. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeff Buckley - Grace (Legacy Edition) Ramones - Anthology Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Woven Hand - Blush Music ..Også den samme meldinga fra cdon.com hver eneste gang jeg finner ei skive jeg vil ha Vi vil meddele at varen(e) i din bestilling har blitt forsinket. Vi kan dessverre ikke gi deg en eksakt leveransedato, men lover at du kommer til å få dine varer så fort som mulig. Forrige bestilling tok tre uker Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Death - Symbolic Death - Sound of Perseverance Bathory - Blood Fire Death og Opeth- Still Life vinyl Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Led Zeppelin - In Through The Door Led Zeppelin - Presence Led Zeppelin - Coda Yello - Zebra (den suger, men kjøpt fordi den kosta 20 kr) Jimmy Page - Outrider Yes - Union Også venter jeg på: Omar Rodriguez-Lopez - A Manual Dexterity Volume 1 De Facto - Megaton Shotblast Endret 9. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Siste platen jeg kjøpte var Black Label Society - The blessed Hellride Rå plate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå