kaiern Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Led Zeppelin - The Song Remains the Same DVD'en Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Mew - Frengers Skulle egentlig kjøpe The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium også, men dumme meg hadde glemt bankkort-koden og hadde bare 150,- i kontanter. 5067487[/snapback] den cd'en MÅ du få deg! (viss du fårsatt ikke har kjøpt den? kjøpte Black Sabbath - master of reality Black Sabbath - Paranoid System of a down - Self title System of a down - mezmerize p.o.d. - payable on death med DVD The Mars Volta - frances the mute ..syns ikke den er så veldig bra Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Talamasca - Acension. 2. Twisted Strand -> MP3 They are quite complex, proggy, but also quite heavy. The guitars are really dazzlingly precise and play riffs that do not seem to be of this world! The vocals, too, are brilliant, here rather in the Geoff Tate-tradition or also more aggressive, the guy has it all! As bonus we get a good cover or QUEENSRYCHE's "The Whisper". As this premium class album should be too exhausting for most, TALAMASCA will continue to be on the brink of survival. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) Led Zeppelin - The Song Remains the Same DVD'en 5105819[/snapback] Dazed & Confused på den er helt utrolig! Endret 11. november 2005 av arianar Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Kjøpte ForeverFaithless - The Gratest Hits da jeg var i Skottland for en uke siden. Bra plate! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Joe Colley - Desperate Attempts at Beauty Til tider urovekkende Fennesz - Live in Japan Ment å anskaffe denne en stund Lenke til kommentar
master air Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Jethro Tull - Aqualung, endelig har jeg den som cd og ikke bare som vinyl Tom Waits - The Black Rider Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 siste jeg kjøpte var: DJ Lemon: Hyperstate - Copenhagen Trance Edition 99 Dave Seaman: Global Underground 022 - Melbourne (Limited Edition) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Farmers Market - Speed/Balkan Boogie Fikk den endelig fra play.com i dag Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Nettopp lagt inn bestilling på Current 93 - Cats Drunk on Copper, lenge ønsket en liveinnspilling og nettopp denne så svært fristende ut (John Balance på Chapman Stick, Rose McDowall synger Strawberry Switchblade). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Kjøpte Rammstein - Rosenrot og Hammerfall - Glory to the Brave i dag. og en Jethro Tull dvd Lenke til kommentar
arianar Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Arctic Monkeys - I Bet You Look Good on the Dancefloor Babyshambles - Fuck Forever Bloc Party - Two More Years Test Icicles - Circle Square Triangle Alt på 7" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Koji Kondo - Legend of Zelda: Sound & Drama En fantastisk CD som inneholder alle sangene fra Zelda: A Link to the Past m.m. Det er to CD'er med både spill og orkesterversjon av samtlige klassikere. Mine favoritter: Hyrule Castle Overworld Sanctuary Dungeon Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Sigur Ros - () Men; oppskrytt mener nå jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Sigur Ros - () Men; oppskrytt mener nå jeg. 5153672[/snapback] Ja, Sigur er grusomt! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Sigur Ros - () Men; oppskrytt mener nå jeg. 5153672[/snapback] Ja, Sigur er grusomt! 5153800[/snapback] Næsj. Ágætis Byrjun var da god sovemedisin? Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ferry Corsten - Passport: Kingdom Of The Netherlands Above & Beyond - Anjunabeats vol. 3 Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Thin Lizzy - Jailbreak er vel ingen tvil om at dette er et av rockens beste album Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Thin Lizzy - Jailbreak er vel ingen tvil om at dette er et av rockens beste album 5154191[/snapback] Niks, ingen tvil i det hele tatt. Helt der opp sammen med Johnny The Fox, Fighting, Black Rose, Live & Dangerous. Som jo er de andre fire av rockens beste albums. Fikk Greatest Hits DVD i går, og spilleren funka ikke lenger. Usj. T'Weed Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 siste Cd'en var vel Rammstein -Rosenrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå