Vågebu Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Vinskvetten - Stapp-mett "Venligst trekk lenger bak i bussen." "Kan'kje du kjøra lenger fram då?" :!: Endret 27. oktober 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Mew - Frengers Skulle egentlig kjøpe The Mars Volta - De-Loused in the Comatorium også, men dumme meg hadde glemt bankkort-koden og hadde bare 150,- i kontanter. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Iron Maiden - Killers Synes det er bedre enn både 'Best of the Beast', 'Powerslave' og tildels 'Dance of Death', men ikke så tøft som 'Brave New World' og 'Seventh Son of the Seventh Son'. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fredrik Thordendal's Special Defects - Sol Niger Within (original version) Nå har jeg begge utgavene. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 System of a Down - System of a Down System of a Down - Steal this album (det er ett helt genialt coverbilde) Limp Bizkit - Significant Other (mest på grunn av sangen break stuff, genialt sang i riktig humør) Kjøpte alle tre samtidig, tree for 250 på free record shop, og dama tasta inn feil, så jeg betale 150. Happy day for me Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Solefald - Red For Fire Age Of Silence - Complications Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Geirr Lystrup - Ha Ti Dæ! (1985) Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Depeche Mode - Playing the angel Dystert som vanlig, en av de bedre fra gruppen på noen år. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ulver - Kveldssanger 1349 - Hellfire Grimfist - 10 Steps To Hell Tsjuder - Desert Northern Hell Windir - Arntor Gleder meg til dette. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Bytta til meg Deicide - Scars of the Crucifix i dag. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg funderer på noe. Dere karer som er mest aktive i denne tråden. Hvor handler dere som oftest musikk? Har dere noen idéer til internetbutikker annet enn Cdon og Play.com? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg funderer på noe. Dere karer som er mest aktive i denne tråden. Hvor handler dere som oftest musikk? Har dere noen idéer til internetbutikker annet enn Cdon og Play.com? 5088725[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=275639 ?? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Current 93 - Judas as Black Moth: The Best of Current 93, Nine Horses - Snow Borne Sorrow (med bidrag fra bla. Arve Henriksen). Å ja. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Omtrent 100 skiver siden jeg postet her, så jeg nevner bare de fra de to-tre siste ukene Cd : Suden Aika - Etsijä Sanna Kurki-Suonio - Musta (Har den fra før men cd'n er utslitt) (Fant begge på gemm.com og ga ca 350kr) Vinyl : Barbie Bones - Brake for nobody Hawk on flight - In time for hawk on flight Jane - Age of madness Jane - Between heaven and hell Gudny Aspås - Snapshots Weather Report - Mr.Gone Barcley James Harvest - Octoberon Sky - Sky III (Brukt fra inn og utland) Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jay-Z - Reasonable Doubt Notorious B.I.G. - Ready To Die NaS - Illmatic 2Pac - All Eyez On Me Ice Cube - Death Certificate Dr. Dre - The Chronic Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Chris Poland - Rare Trax Colloseum II - Strange New Flesh Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Focus - Hamburger Concerto Svend Undseth - Grenseland Difference - Difference Jethro Tull - A Alt på brukt vinyl. Ca 300kr inkl porto Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Muligens The Black Dahlia Murder - Unhallowed. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Gorillaz - Demon Days 60,- på play.com Kanskje årets kuleste skive. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Tom Waits - Beautiful Maladies: The Island Years Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå