Khalifen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Naglfar - Ex Inferis Children of Bodom - Hatebreeder Kule album! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Steike, blei noen plater på meg i kveld og, ja. The Doors - The Doors David Bowie - The Man Who Sold the World *kose på Play.com* Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jess! Einherjer - Blot Einherjer - Norwegian Native Art Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dream Theater - A Change of Seasons Det ser ut til at Platekompaniet har kampanje på Dream Theater-album for øyeblikket. Jeg registrerte i alle fall at både nevnte A Change of Seasons samt Awake og Images And Words kostet 59,50. Så løp og kjøp. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tja, den "kampanjen" har de kjørt siden vår. Er bare sånn at de blir lagt blant "billigplatene", gjelder forøvrig ikke alle DT-plater men kun de du nevner. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten. Absolutt deres beste plate, skjønner meg ikke på folk som mener dette er deres svakeste... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten. Absolutt deres beste plate, skjønner meg ikke på folk som mener dette er deres svakeste... Helt enig... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten. Var dette nylig? Jeg så spesielt etter den platen, men jeg fant den ikke i kampanjehyllen, og på Platekompaniets nettsider er prisen oppgitt til 169 kr. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten. Var dette nylig? Jeg så spesielt etter den platen, men jeg fant den ikke i kampanjehyllen, og på Platekompaniets nettsider er prisen oppgitt til 169 kr. Nei, er ganske lenge siden. Denne plata er dog klassisk tilbudsobjekt, så er du litt tolmodig sparer du en hundrings. Koster forresten 89,- på Free Record Shop. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten. Var dette nylig? Jeg så spesielt etter den platen, men jeg fant den ikke i kampanjehyllen, og på Platekompaniets nettsider er prisen oppgitt til 169 kr. Let blant billig platene, sånne til 89,- og 59,-. Finner ofte mye snadder der. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Koster forresten 89,- på Free Record Shop. Det har jeg fått med meg, men med 30 kr i bompenger for å komme dertil, går vinningen opp i spinningen. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Koster forresten 89,- på Free Record Shop. Det har jeg fått med meg, men med 30 kr i bompenger for å komme dertil, går vinningen opp i spinningen. Jaja, vent til en gang du tilfeldigvis befinner deg nær en FRS-butikk da. Eller slå deg løs og pung ut 169,-. Plata er jo tross alt verdt det. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten. Var dette nylig? Jeg så spesielt etter den platen, men jeg fant den ikke i kampanjehyllen, og på Platekompaniets nettsider er prisen oppgitt til 169 kr. Let blant billig platene, sånne til 89,- og 59,-. Finner ofte mye snadder der. Indeed. Har funnet mye snacks i superbudgethylla. 5 stk. for 250,-. Har funnet både !, Beastie Boys, Fennesz, Lorraine, Matt Sharp og annet digg der. Edit: Ahaha HW tillater meg ikke å stave elektronikabandet "! ! !" riktig. Endret 10. oktober 2005 av Papillon Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Bobby Conn - The Homeland Kaizers Orchestra - Ompa til Du Dør Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 For ca 1år siden bestilte jeg Valdr Galga på den lokale musikk sjappa, men det endte opp med att cd'n aldrig kom. I går var jeg innom for å kjøpe Windir, da plutselig Valdr Galga sto der i all sin prakt, expeditøren sa att den mest sannsynelig har ligget under disken hele tiden Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da var Arch Enemy - Doomsday Machine i "samlinga"... kjempebra plate. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk En av tidenes beste skiver. Penger vel brukt. Lenke til kommentar
gøggen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 den platen jeg kjøpte sist var vel rush og the offspring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå