Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten.

:w00t:

Absolutt deres beste plate, skjønner meg ikke på folk som mener dette er deres svakeste... :huh:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte Six Degrees of Inner Turbulence for 59,- på Platekompaniet. Deres beste plate i mine øyne, skulle likt å hørt mer fra den på konserten.

Var dette nylig? Jeg så spesielt etter den platen, men jeg fant den ikke i kampanjehyllen, og på Platekompaniets nettsider er prisen oppgitt til 169 kr.

Lenke til kommentar

Var dette nylig? Jeg så spesielt etter den platen, men jeg fant den ikke i kampanjehyllen, og på Platekompaniets nettsider er prisen oppgitt til 169 kr.

Nei, er ganske lenge siden. Denne plata er dog klassisk tilbudsobjekt, så er du litt tolmodig sparer du en hundrings.

Koster forresten 89,- på Free Record Shop.

Lenke til kommentar

Let blant billig platene, sånne til 89,- og 59,-. Finner ofte mye snadder der.

Lenke til kommentar
Koster forresten 89,- på Free Record Shop.

Det har jeg fått med meg, men med 30 kr i bompenger for å komme dertil, går vinningen opp i spinningen. :(

Jaja, vent til en gang du tilfeldigvis befinner deg nær en FRS-butikk da. Eller slå deg løs og pung ut 169,-. Plata er jo tross alt verdt det.

Lenke til kommentar

Let blant billig platene, sånne til 89,- og 59,-. Finner ofte mye snadder der.

Indeed. Har funnet mye snacks i superbudgethylla. 5 stk. for 250,-. Har funnet både !, Beastie Boys, Fennesz, Lorraine, Matt Sharp og annet digg der.

Edit: Ahaha HW tillater meg ikke å stave elektronikabandet "! ! !" riktig.

Endret av Papillon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...