kaiern Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Led Zeppelin - In Through the Out Door A Perfect Circle - aMOTION Lenke til kommentar
FM Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kent - Vapen og Ammunition Led Zeppelin - Led Zeppelin IV Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Plante X - Moonbabies Redemtion - The Fullness of Time Atheist - Elements Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Ramones - Leave Home edit: leif.. Endret 6. oktober 2005 av poborsky Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) The Essential of The Clash EDIT: leif på så lite innlegg. I'm da mastah! Endret 6. oktober 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Pendragon - Believe. £13 fra deres egen shop. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Rainbow - Rising 60 kr på platekompaniet Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Nettopp gått til innkjøp av Broadcast - Tender Buttons. Litt impuls, men har blitt ganske glad i tidligere utgivelser av bandet. Edit: Må si at så langt var det krevende lytting, men litt motstand skal det være :] Endret 7. oktober 2005 av A_N_K Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Den må jeg teste! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Rainbow - Rising 60 kr på platekompaniet Damn... bra CD. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Erlend Øye - Unrest Litt skuffende etter første gjennomhøring. Litt platt og kjedelig, og litt vel Erlend Øye-aktig Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Erlend Øye er Erlend Øye-aktig? Gisp. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Erlend Øye er Erlend Øye-aktig? Gisp. Min siste: Jaga Jazzist - The Stix. Woho, Jagas beste. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 siste jeg kjøpte var The Search av El Caco.. også fikk jeg en promo kopi av nye skiva til FranzFerdinand Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 The Search er ei knall skive! Siste kjøp er Lumsk - Åsmund Frægdegjevar Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Speak Like A Child - Herbie Hancock Herbie sitt andre Blue Note album, med flygelhorn, trombone og fløyte i besetningen. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Speak Like A Child - Herbie Hancock Herbie sitt andre Blue Note album, med flygelhorn, trombone og fløyte i besetningen. Høres ut som en spennende skive:] Generelt svak for slike instrumenter, spesielt i en noe utradisjonell setting. Bør kanskje se å sjekke ut dette .. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Speak Like A Child - Herbie Hancock Herbie sitt andre Blue Note album, med flygelhorn, trombone og fløyte i besetningen. Høres ut som en spennende skive:] Generelt svak for slike instrumenter, spesielt i en noe utradisjonell setting. Bør kanskje se å sjekke ut dette .. Instrumentene blir lite brukt som soloinstrumenter på platen, men de er med å skape fine harmonier. Absolutt en god cd om man liker jazz. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Tror jeg drister meg til å bestille den via Play, mistenker at den vil falle i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå