Agres Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 kjøpte den der foo fighters cd'n med 'all my life' One by One . . ikke like bra som Color and the Shape though Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Faith no More - Album of the Year Faith no More - Live at the Brixton Academy Jimi Hendrix - Are You Experienced? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 kjøpte den der foo fighters cd'n med 'all my life' One by One . . ikke like bra som Color and the Shape though men faktisk ganske bra Har ikke hørt så mye fra foofighters før heller.. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Libertines - Can't stand med now. Libertines - up the brackets Tool - the ultimate rare trax Lurter litt på hvor ekte den siste der er, men den inneholder i hvertfall sanger av tool som ikke er gitt ut på album. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 korn greatest hits..........3-4 år siden tror jeg kjøper ikke plater lenger Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 kjøpte Hammerfall - One Crimson Night og Old Mans Child - Ill-Natural Spiritual Invasion på lørdag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Den første gorillaz cd'n :!: er mange år siden Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Libertines - Can't stand med now.Libertines - up the brackets Tool - the ultimate rare trax Lurter litt på hvor ekte den siste der er, men den inneholder i hvertfall sanger av tool som ikke er gitt ut på album. Hvor fikk du tak i den Tool-plata? Er den i det hele tatt offisiell? Siste album: Sigur Rós - Takk... Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 kjøpte den der foo fighters cd'n med 'all my life' One by One . . ikke like bra som Color and the Shape though men faktisk ganske bra Har ikke hørt så mye fra foofighters før heller.. hum... vet ikke jeg... mange av venninnene mine som liker de, men er ikke helt sikker jeg... storfan?? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvor fikk du tak i den Tool-plata? Er den i det hele tatt offisiell? Jeg fant den på en litt shabby sjappe i London. Om den er offisiell eller ikke lurer jeg på selv. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Opeth - Ghost Reveries (ENDELIG!) btw. den rawket (149,- kr) Dream Theater - Octavarium (169,- kr) Kjøpt på platekompaniet... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) (dobbel, beklager.) Endret 19. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Agres Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjøpte to plater i dag Sigur Ros - Takk Mew - And The Glass Handed Kites Up Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjøpte to plater i dag Sigur Ros - Takk Mew - And The Glass Handed Kites Up Lenke til kommentar
Agres Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjøpte to plater i dag Sigur Ros - Takk Mew - And The Glass Handed Kites Up Har selvfølgelig ( ) og Agaetis Byrjun (sikkert leif) fra før av, samt Frengers. Og Frengers er signert Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kjøpte to plater i dag Sigur Ros - Takk Mew - And The Glass Handed Kites Up Har selvfølgelig ( ) og Agaetis Byrjun (sikkert leif) fra før av, samt Frengers. Og Frengers er signert Samma her (har ikke signert da ), vurderer å kjøpe Kites. ( ) og Aegetis Byrjun er chill Lenke til kommentar
arianar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Arcade Fire - Rebellion (Lies) Bloc Party - The Pioneers Sons and Daughters - Taste The Last Girl Alt 7" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Guns N' Roses - Live ?!*@ Like A Suicide Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kaizer Orchesta: Maestro og Foo Fighters: In your Honor. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen her som vet når plata til Molly gogo kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå