Skuld Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ahh! Det blir nok mine neste, men jeg kjøper nok Opiate isteden for Undertow. Noen som har noen innvendinger mot dette? Opiate er bedre, live fun! Mine siste: -Death- Live in Eindhoven (endelig,fannt den aldri på platemesser,go ebay) -Mysticum- Masters of the Universe(tror jeg den het),anbefales av oldschool black metal fans! Stort navn, dette er utgivelsen med demoene og noe matriell fra noe 7" -ere... Er ikke i salg før 11.September da...(hvordan fikk jeg tak i den? Kan dere lure på!) -Kill Bill soundrack Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 aldri kjøpt plate, Bare brenne Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 så kjedelig.... den kriblende følelsen man får av å kjøpe seg en ny cd av ett band man virkelig liker kan jo ikke måles i penger... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ahh! Det blir nok mine neste, men jeg kjøper nok Opiate isteden for Undertow. Noen som har noen innvendinger mot dette? Opiate er bedre, live fun! Ja, og jeg kjøpte jo Opiate, som jeg sa. Har ikke fått hørt så mye på platene ennå, men Lateralus står fortsatt høyest av Tools album. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 oj, må ha oversett det... Lateralus er bra den, men Ænima er bedre Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Oliver Sain - Blue Max og Paul Kelly - Don't Burn Me Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 JR Ewing - Ride Paranoia Nine Inch Nails - Pretty Hate Machine Stone Temple Pilots - No.4 Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 handla Autechre - Confield på amazon.co.uk Ikke helt min greie. Etter ae gutta skifta stil, er ikke det helt det samme. Men Tri Repetea + +, og Amber er magiske album som jeg anbefaler på det sterkeste. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Immortal - Damned in Black Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kjøpte Matchbox 20...husker ikke helt va den hette. More than you think you are? Mad Season? Yourself Or Someone Like You? more than you think you are Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kjøpte Matchbox 20...husker ikke helt va den hette. More than you think you are? Mad Season? Yourself Or Someone Like You? more than you think you are Kongealbum! Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Kjøpte Matchbox 20...husker ikke helt va den hette. More than you think you are? Mad Season? Yourself Or Someone Like You? more than you think you are Kongealbum! Jepp!!! Har ikke rukket å hørt så altfor mye på det, men hittil er det kjempebra. Blir sikkert enda bedre når man får lært seg sangene Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Anathema - A Natural Disaster Lenke til kommentar
carnage Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Trelldom - Til Et Annet... LP Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ost & Kjex - Some, but not all cheese, comes from the moon Ariane - Don't Hang the DJ (Volume Two) Biosphere - Substrata 2 Boards of Canada - Music has the right to children Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 From Monument to Masses - From Monument to Masses Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 siste jeg kjøpte var vel abselutt music 24 når den kom ut. etter det. kun brenning. Lenke til kommentar
carnage Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Windir - Valfar, Ein Windir Tribute plate for å heidra Valfar... ach... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Enhanced Nothernness of The Spellbound Grimness - Evil Prayers of Satanic Demonizing Mountains in The Land of True Necroism Veldig tr00. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Opeth - Deliverance, Testament - The ritual og Black Debbath - Den femte statsmakt. To førstnevnte kjøper jeg for andre gang Endret 6. september 2004 av rasgar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå