834HF42F242 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvis du vil ha musikken i digitalt format så er jo iTunes helt greit ja I digitalt format får man musikken uansett. Men jeg - og helt sikkert mange andre - foretrekker å kjøpe en fysisk original-plate med omslag. Det er verdt pengene spør du meg. Det blir langt i fra det samme å ha en fil liggende på harddisken, MP3-spilleren etc, som å ha albumet representert i cd-hylla. Hvor høy oppløsning er det forresten på disse lydfilene du betaler for? Kan aldri tenke meg at det der tar av... Muligens fjortisens marked for stash på spillerne. Ikke noe mer... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) David Sylvian - Secrets of the Beehive (remaster) Taylor Deupree + Eisi - Every Still Day Sylvian-skiva innfridde virkelig, en nydelig utgivelse, selv om Blemish muligens er mer "min greie". Every Still Day er en "rekonstruksjon" som Deupree har gjort av et japansk band jeg aldri har hørt om, tror den krever noen flere gjennomlyttinger, foreløpig kan den virke lett klinisk (pluss at jeg fikk i utgangspunktet litt Múm-feeling av vokalen). Endret 14. september 2005 av A_N_K Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis du vil ha musikken i digitalt format så er jo iTunes helt greit ja I digitalt format får man musikken uansett. Men jeg - og helt sikkert mange andre - foretrekker å kjøpe en fysisk original-plate med omslag. Det er verdt pengene spør du meg. Det blir langt i fra det samme å ha en fil liggende på harddisken, MP3-spilleren etc, som å ha albumet representert i cd-hylla. Hvor høy oppløsning er det forresten på disse lydfilene du betaler for? Kan aldri tenke meg at det der tar av... Muligens fjortisens marked for stash på spillerne. Ikke noe mer... helst 192kbs om jeg finner det, noe av kvaliteten er ikke bra, men jeg overlever, er 15 har ikke penger til alle cder. Når jeg får litt "income" blir det vell mere kjøp av cder, ønsker jo å støtte de bandene jeg hører på! jeg har jo et tyvetalls cder her nå. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 bestilte noen plater idag, skal vi se Down - Nola Down - II Rush - Hold Your Fire Rush - A Farewell to Kings gleder meg! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Down - II Slett og rett et KNALL album. Beste Phil Anselmo noensinne har gjort. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Down - II Slett og rett et KNALL album. Beste Phil Anselmo noensinne har gjort. tok meg frihet til nedlaste albumet har bestilt den nå da Down er seriøst fett. gleder meg Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 therollingstonesabiggerbang Mest fordi jeg var nysgjerrig, og det viste seg faktisk at plata er bra den... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Circus Maximus - The 1st Chapter er på vei i posten. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Secret Samadhi - Live 129 kr på platebutikken på lagunen :!: EDIT: vil bare legge til at eg ble litt skuffa over platen..ikke på langt nær så bra som Live's nyere cd'er... Endret 16. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 CDON Rush - Exit Stage Left (79.00,-) Rush - Rush (79.00,-) Rush - Moving Pictures (79.00,-) Rush - Permanent Waves (79.00,-) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 CDONRush - Exit Stage Left (79.00,-) Rush - Rush (79.00,-) Rush - Moving Pictures (79.00,-) Rush - Permanent Waves (79.00,-) heldiggris Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Down - II Slett og rett et KNALL album. Beste Phil Anselmo noensinne har gjort. Agreed, Lysergik Funeral Procession, The Man That Follows Hell og Stained Glass Cross er mine favoritter fra den plata. Rett og slett fantastisk bra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Klovner i Kamp - Ørnen Tek Ikkje Unga Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Meget happy mann som har vært på platemesse idag: Pink Floyd - Early Flights Vol.1 Pink Floyd - Early Flights Vol.3 Pink Floyd - Early Flights Vol.4 Pink Floyd - Early Flights Vol.5 Pink Floyd - Early Flights Vol.6 Pink Floyd - Early Flights Vol.7 Pink Floyd - Early Flights Vol.8 Pink Floyd - Early Flights Vol.9 Pink Floyd - The Psychedelic Years Priens tør jeg ikke tenke på... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kjøpte Domination Through Impurity - Essence of Brutality i dag. Brutal teknisk death metal. FAEN så bra! Var kult å se vokalist/gitarist Joe Payne spille sammen med Nile @ HITS. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kjøpte Domination Through Impurity - Essence of Brutality i dag. Brutal teknisk death metal. FAEN så bra! I aller høyeste grad. Kjempeutgivelse! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 kjøpte den der foo fighters cd'n med 'all my life' Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Kjøpte Domination Through Impurity - Essence of Brutality i dag. Brutal teknisk death metal. FAEN så bra! I aller høyeste grad. Kjempeutgivelse! Eneste som trekker ned er de blodtrigga plastikktrommene... Edit: Dette forklarer vel en del. http://www.dominationthroughimpurity.com/p...I_Jordan_01.jpg Endret 17. september 2005 av Glint Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Don't say a word- Sonata Artica 69 kr..platekompaniet i byn Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kjøpte Domination Through Impurity - Essence of Brutality i dag. Brutal teknisk death metal. FAEN så bra! I aller høyeste grad. Kjempeutgivelse! Eneste som trekker ned er de blodtrigga plastikktrommene... Edit: Dette forklarer vel en del. http://www.dominationthroughimpurity.com/p...I_Jordan_01.jpg Hehe, ja, er kanskje litt vel syntetisk trommelyd, men jeg tviler på om det hadde latt seg gjøre å få så ekstreme og tekniske trommerytmer med et vanlig trommesett uten trigging. Selv synes jeg den typiske "trigget basstromme"-lyden kan være ganske så kul i blant. Les: Decapitated - Nihility :worship: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå